امام جمعه شهرستان صحنه :

دشمن کنونی کشور ما زد و بند سیاسی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301109|11:26 - 1396/06/30
نسخه چاپی
دشمن کنونی کشور ما زد و بند سیاسی است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : حب ریاست . فساد اداری. اختلاس و ... همه می توانند دشمن هایی برای کشور بعد از دفاع مقدس باشند.

به گزارشامروله، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز (پنج شنبه) جمعی از پایوران سپاه و مسئولین ادارات شهرستان صحنه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در این جلسه عنوان کرد : امام جمعه شهرستان صحنه: رسول خدا بعد اینکه افرادشان از جنگ برگشتن ایشان گفتند که مرحبا بر شما که از جهاد اصغر برگشتید.

 

وی ادامه داد : دفاع مقدس نمونه ای از جهاد اصغر است و جوانان کشور حتی نگذاشتند یک وجب از خاک مان به دست دشمن بیافتد حتی ما برخی از نقاط دشمن را به دست گرفتیم .

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : حب ریاست . فساد اداری.  اختلاس و ... همه میتواند دشمن هایی برای کشور بعد از دفاع مقدس باشند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : متاسفانه برخی مواقع زبان ما قاصر شده و خیلی از نواقص ادارات را می بینیم ولی چیزی نمی گوییم.

 

وی یادآور شد : ما باید توجه داشته باشیم کشور ما دائما در حال تهدید است و ما باید در تقویت و تثبیت نظام خودمان کوشا باشیم.

 

دکتر زارعی با بیان اینکه روحیه جهادی در جامعه باید اشاعه پیدا کند تشریح کرد : دشمن کنونی کشور ما زد و بند سیاسی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد