گزارش خبری

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه تشکیل شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301112|17:15 - 1396/06/30
نسخه چاپی
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه تشکیل شد
پایگاه خبری امروله : جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی ضمن مهم برشمردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد :  از آنجا که امرو نهی، دو ابزار اساسی تربیت و پرورش روح آدمی است، امر به معروف و نهی از منکر نیز شیوه اصلی پیامبران و مصلحان در تربیت و هدایت مردم بوده است. از اینرو، احیای این دو فریضه پر برکت الهی، استمرار حرکت انسان ساز پیامبران گذشته و بسترساز تحقق صلاح و اصلاح جامعه در آینده است.

 

وی ادامه داد : هیات ها از حضور روحانی ها استفاده کنند چرا که وجود روحانی خودش در محافل مذهبی عامل بازدارندگی دارد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه عزاداری ماه محرم اوج ارادت مردم به سید الشهدا است تصریح کرد : فریضه امر به معروف و نهی از منکر بارها در قرآن کریم و هم طراز با سایر فریضه ها از قبیل نماز، زکات و روزه آمده که حاکی از اهمیت و ضرورت این فریضه الهی است.

 

 

 

 

 

"سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی" به عنوان دبیراین جلسه  ، ضمن برشمردن برکات این فریضه  الهی در جامعه خاطر نشان کرد :اگر بتوانیم این فریضه واجب را در جامعه با برخوردی نیکو رواج دهیم جامعه‌ای سالم و عاری از گناه خواهیم داشت.

 

وی در ادامه افزود :ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان همزمان با هفته ی امر به معروف ونهی از منکر که مصادف است با هفته اول محرم ، برنامه های متنوعی در راستای ترویج این واجب الهی دارد.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به نهاد خاصی نمی باشد بلکه همه ادارات باید در آن دخیل باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد