فرماندار شهرستان صحنه :

نیروهای امدادی برای پس لرزه های احتمالی در صحنه به صورت آماده باش می باشند / سرکشی از تمام روستا ها انجام شده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301114|14:13 - 1396/06/30
نسخه چاپی
نیروهای امدادی برای پس لرزه های احتمالی در صحنه به صورت آماده باش می باشند / سرکشی از تمام روستا ها انجام شده است
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه در جلسه ستاد مدیریت بحران گفت : وقوع این بحران در شهرستان زنگ خطری است که باید مدیران دستگاه های ذیربط به آن توجه ویژه ای داشته باشند و بر رعایت اصول مقابله با آن اهتمام داشته باشند.

به گزارشامروله، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان صحنه با حضور فرماندار، مدیرکل ستاد بحران استانداری و کلیه اعضاء ستاد در فرمانداری برگزار شد.

 

نورالدین فرزادی پور  در ابتدای این جلسه با بیان اینکه در وقوع بحران های طبیعی باید زمان طلایی یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بحران هیچگاه خبر نمی کند و مهمترین نکته ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد تصمیم گیری در زمان های قبل ، حین و بعد از بحران است.

 

 وی در ادامه  بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود: مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

 

فرزادی پور خاطر نشان کرد : در همان ساعات اولیه وقوع زلزله نیروهای هلال احمر برای ارزیابی شرایط و سرکشی به تمام روستاهای منطقه اعزام شدند و خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته است.

 

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به وقوع زلزله شهرستان گفت : وقوع این بحران در شهرستان  زنگ خطری است که باید مدیران دستگاه های ذیربط به آن توجه ویژه ای داشته باشند و بر رعایت اصول مقابله با آن اهتمام داشته باشند.

 

فرزادی پور در ادامه به موضوع زلزله ۴.۴ ریشتری امروز  شهرستان که مرکز آن  در فاصله بین روستای دهلق و سر دهلق بوده افزود که خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی و مالی به همراه نداشته است.

 

وی گفت : با توجه به اینکه امکان وقوع پس‌لرزه وجود دارد آماده‌باش کامل به نیروهای امدادی اعلام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد