فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

آمریکا باید بداند که ایران تکیه بر برجام ندارد / دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ برای ملت ما است

سرویس: شهرستانکد خبر: 301116|16:37 - 1396/06/31
نسخه چاپی
آمریکا باید بداند که ایران تکیه بر برجام ندارد / دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ برای ملت ما است
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ترامپ باید بداند که این ایران است که در حال متوقف کردن آمریکا و قطه دستان چپاول گر او در خاورمیانه است.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود عنوان کرد : سخنان رئیس جمهور کم عقل آمریکا همگی تهمت و افترا به ملت ایران بود و ترامپ باید بداند که این ایران است که در حال متوقف کردن آمریکا و قطه دستان چپاول گر او در خاورمیانه است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ایران تکیه بر برجام ندارد تصریح کرد : ما باید از انقلاب و مرزهای و ارزش های خود دفاع کنیم چرا که دشمنان وقتی متوجه شدند با جنگ سخت نمی توانند قدمی بردارند دست به جنگ نرم زدند و هر روز به بهانه های مختلف از جمله انتخابات ، مسائل سیاسی ، اقتصادی و .... در حال فشار به کشور هستند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : در طول جنگ تحمیلی 216 هزار شهید ،460 هزار جانباز و مجروح ، 40 هزار آزاده داریم و این یعنی اینکه همه مسئولین باید بدانند که اگر شهدا نبودند معلوم نبود هم اکنون وضعیت ما چگونه بود.

 

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : دفاع مقدس برکات بسیاری زیادی به همراه داشت و باعث شد مردم مسلمان ایران به وحدت ، ایمان و یاد خدا برسند و با شور خود در جبهه های حق علیه باطل بار دیگر کربلای حسینی تکرار شود.

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی یادآور شد : یکی از ارزش های دفاع مقدس که ما متوجه آن شدیم بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده آن بود که رزمندگان به تمامی زرق و برق دنیا پشت پا زدند و در جبهه برای دفاع از مهین خود حضور پیدا کردند.

 

وی تشریح کرد : شهادت طلبی رزمندگان اسلام عامل موثر معنوی از امتیازات جبهه حق علیه باطل بود با وجود این تفاسیر که عراق موفق شده بود بخش هایی از خاک ایران را به تصرف خود در بیاورد ایران از سال های اول و دوم و سوم جنگ با سازماندهی کامل عملیات هایی انجام داد و باعث شد قسمت های عظیمی از خاک عراق را به تصرف خود در بیاورد و درگیری ها را در خاک عراق بکشاند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد