طی پیامی/

فرماندار شهرستان صحنه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301118|08:49 - 1396/06/31
نسخه چاپی
فرماندار شهرستان صحنه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
پایگاه خبری امروله : نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه آغاز هفته دفاع مقدس را طی پیامی به مردم شهرستان تبریک گفت.

به گزارشامروله،  نورالدین فرزادی پور  فرماندار شهرستان صحنه آغاز هفته دفاع مقدس را طی پیامی به مردم شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 31شهريور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژيم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاري شده است. هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

 

هفته دفاع مقدس ياد آور ايثار و استقامت راد مردان و شير زناني است كه در لبيك به فرمان امام و مقتداي خويش در دفاع از كيان آب و خاك نظام مقدس جمهوري اسلامي جانفشاني نموده و حماسه هاي ماندگاري را بر برگ هاي زرين انقلاب اسلامي ثبت كردند.

 

هشت سال دفاع مقدس تجلي‌گر صبر، ايمان، عزم و اراده ستودني ملتي بود كه با توكل بر خداوند سبحان و روحيه شهادت‌طلبي تمامي معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامي و استراتژيك را بر هم زد و دشمن غاصب را بر جاي خود نشاند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محبوب و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، شهرستان صحنه تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.

 

 

نوالدین فرزادی پور - فرماندار شهرستان صحنه