امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

آمریکا طاغوت زمان است / حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) توفیق الهی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 301119|17:07 - 1396/06/31
نسخه چاپی
آمریکا طاغوت زمان است / حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) توفیق الهی است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : اگر در گوشه ای جهان جنایت و غارتی انجام گیرد بی شک سیاست امریکا در آن وجود دارد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین علی بهمنی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : رزمندگان ما در جبهه های حق علیه باطل با یزید زمان خود جنگیدند و به لطف پروردگار پیروز میدان شدند.

 

وی ادامه داد : تاسی از نهضت سید الشهداء بود که رزمندگان ما با دست خالی توانستند مقابل آن همه فشار و ادوات به روز زمان خودشان بایستند و حماسه آفرینی کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی بهمنی خاطر نشان کرد : امروز در سایه همان تجربیات و درایت های رهبری به یک کشور موفق و قدرتمند در منطقه و سطح بین الملل تبدیل شده است و تمام این سربلندی ها مرهون رزمندگان است.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : مسیری که امام حسین (ع) برای شیعیان ترسیم نموده است تا زمان ظهور امام عصر وجود دارد و در طول این دوره یزید های زمانی وجود دارند که باید با بصیرت انها را شناخت و شکست داد.

 

وی بیان کرد : در میانمار ببینید چه ظلمی می شود و این برای جهانیان کاملا روشن است که اگر در گوشه ای جهان جنایت و غارتی انجام گیرد بی شک دست امریکا در آن وجود دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی بهمنی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا خودش کارنامه سیاهی دارد تشریح کرد : آمریکا حامی جنایت کار ترین رژیم دنیا از جمله رژیم صهیونسیتی هستند و به ایران تهمت می زنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد