فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

دفاع مقدس مختص به قشر خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 301137|15:49 - 1396/07/01
نسخه چاپی
دفاع مقدس مختص به قشر خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان گفت : شهدای دوران دفاع مقدس با خون خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

به گزارشامروله،  به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان در ناحیه صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد :هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم است که در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید قدر دان این نعمت باشیم تصریح کرد :اگر پیروزی های رزمندگان ما نبود معلوم نبود کشور ما در چه وضعیتی بود.

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه دفاع مقدس مختص به قشر خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد گفت : شهدای ما چشم و چراغ ما هستند و اگر بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم میتوان کتاب ها و ساعت های بسیاری فیلم ساخت

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه کشورهایی که در مقابل نظام ما آن روزها قرار گرفته بودند بعد از پایان جنگ هشت ساله بی آبرو شدند و بر اثر همت والای رزمندگان این مرز و بوم سرشکسته به کشور خود بازگشتند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت : دشمنان ما بعد از اینکه فهمیدند با قوای نظامی نمی توانند با جمهوری اسلامی ایران به مقابله بپردازند دست به جنگ نرم زدند و امروز ما می بینیم هجمه های بسیاری از سوی دشمنان به کشور های مسلمان بویژه ایران وارد می شود که به حول قوه الهی و جونان از این جنگ هم سربلند و پیروز خواهیم شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد