امین گجری :

برخی مداح ها از متن و نوحه های منحرفی استفاده می کنند که ریشه وهابیت دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 301284|21:11 - 1396/07/11
نسخه چاپی
برخی مداح ها از متن و نوحه های منحرفی استفاده می کنند که ریشه وهابیت دارد
پایگاه خبری امروله : امین گجری : متاسفانه برخی از مداحان اشعار ترانه های قدیمی را عوض می کنند و به جای نوحه در مراسمات می خوانند که خوشبختانه این گونه موارد در شهرستان صحنه بسیار کم دیده می شود.

امین گجری یکی از مداحان اهل بیت شهرستان صحنه در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : یکی از مشکلاتی که مداحی ها توجه کنیم اشعاری است که به کار برده می شود .

 

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مداحان اشعار ترانه های قدیمی را عوض می کنند و به جای نوحه در مراسم می خوانند که خوشبختانه این گونه موارد در شهرستان صحنه بسیار کم دیده می شود.

 


گجری خاطر نشان کرد : تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا افرادی که با هیات ما کار می کنند از اشعار بی محتوا و سست استفاده نکنند چرا که الان ما می بینم در گوشه کنار کشور برخی مداح ها از متن و نوحه های منحرفی استفاده می کنند که ریشه وهابیت دارد که این بسیار بد است.

 

 

گجری خاطر نشان کرد : برای جلوگیری از ورود شعر های بی معنی و بی محتوا همه نوحه هایی که خوانده می شود همگی سروده های خودم هستند.

 

 

این مداحل اهل بیت در پایان گفت : افتخار ایرانیان عشق به امام حسین (ع) بوده و مردم همواره برای برگزاری مراسم عزادارای امام حسین (ع) در ماه محرم و صفر پیش قدم بوده اند.