رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

بیمارستان معاون صحنه بر اساس سطح بندی کشوری سطح دو می باشد / افتتاح مرکز غربالگری سرطان شرق استان در صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301432|22:52 - 1396/07/19
نسخه چاپی
بیمارستان معاون صحنه بر اساس سطح بندی کشوری سطح دو می باشد / افتتاح مرکز غربالگری سرطان شرق استان در صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : بیمارستان معاون صحنه بر اساس سطح بندی کشوری سطح دو بوده و امکانات و تجهیزات بیمارستان مناسب می باشد.

به گزارشامروله، جمعی از مسئولین شهرستان صحنه از بیماران و بخش های مختلف بیمارستان معاون صحنه بازدید کردند.

 

در این برنامه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه و دکتر تیمور کمری ریاست بیمارستان دکتر معاون آخرین وضعیت بیمارستان را تشریح نموده و از اقدامات مثبت صورت گرفته طی سال جاری و برنامه های آتی و در دست اجرای بیمارستان مطالبی را عنوان کردند.

 

دکتر احسان مهری عنوان کرد: از سال گذشته هر روز سعی شده کیفیت و کمیت خدمات افزایش یابد، در حالی که بیمارستان علیرغم اینکه عدم پرداخت مطالبات بیمارستان توسط بیمه ها موجب شده که این بیمارستان همانند سایر بیمارستان های کشور با بدهی چند میلیارد تومانی مواجهه گردد، شاهد ارتقاء خدمات هستیم و دعای خیر بیماران در بازدید کادر درمانی بیمارستان از بیماران گواه این امر می باشد.

 

 

وی ادامه داد : با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم شاهد تکمیل کادر تخصصی بیمارستان در دو ماه آینده باشیم.

 


مهری خاطر نشان کرد : بیمارستان صحنه بر اساس سطح بندی کشوری سطح دو بوده و امکانات و تجهیزات بیمارستان مناسب می باشد که باید با جذب نیروی متخصص و پرسنل امکان بهره برداری حداکثری فراهم گردد.

 

 

دکتر احسان مهری در ادامه گفت از برنامه های آتی که در دست اقدام می باشد بزودی افتتاح کلنیک تخصصی در دوطبقه و مرکز غربالگری سرطان شرق استان و راه اندازی و استقرار سی تی اسکن می باشد که در کنار موارد جذب متخصص و بهبود کیفیت انجام می پذیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد