گزارش خبری

قهرمان کشتی فرنگی جهان به شهرستان صحنه سفر کرد / سعید عبدولی :مسولین به ورزشکاران رسیدگی نمی کنند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301795|14:41 - 1396/08/15
نسخه چاپی
قهرمان کشتی فرنگی جهان به شهرستان صحنه سفر کرد / سعید عبدولی :مسولین به ورزشکاران رسیدگی نمی کنند
پایگاه خبری امروله : قهرمان کشتی فرنگی جهان در سفر خود به شهرستان صحنه با فرماندار و جمعی از کشتی گیران این شهرستان دیدار کرد.

به گزارشامروله، قهرمان کشتی فرنگی جهان در سفر خود به شهرستان صحنه با فرماندار و جمعی از کشتی گیران این شهرستان دیدار کرد.

 

سعید عبدولی در این نشست صمیمی اشاره ای به نقش و اهمیت دوست برای پیشرفت افراد داشت و عنوان کرد : جوانان سعی کنند دوستانی انتخاب کنند که یک پله از خودشان بالاتر باشند چرا که یک دوست خوب می تواند پله های ترقی را برای یک فرد ایجاد کند و در دوست بد نیز عکس این را انجام می دهد.

 

وی در ادامه انتقادی از مسئولین داشت و بیان کرد : متاسفانه مسولین به ورزشکاران رسیدگی نمیکنند و من هم اکنون در سالنی تمرین حرفه ای خود را دنیال می کنم که از داشتن بسیاری از خدمات اولیه مثل سرویس بهداشتی مناسب ، آب سرد کن و ... محروم است.

 

 

عبدولی  خاطر نشان کرد : در ۱۴ سالی که قهرمان و عضو تیم ملی بوده ام تمام هزینه های سفر را خودم داده ام.

 

 

 

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت : امکاناتی که در صحنه بخصوص اب و هوای خوب ان وجود دارد یکی از پتاسنیل های خوب برای جوانان آن می باشد که حتی ما از داشتن آن محروم هستیم. بنابراین برای قهرمان شدن باید تلاش کرد و نباید فقط از نبود امکانات صحبت به میان آورد.

 

 

سعید عبدولی با اشاره به اینکه عمر ورزشی ما نسبت به سایر کشور ها سه سال پایین تر است گفت : برای اولین بار است که اولین مدال المپیک جهانی کشتی را برای خوزستان بردم ولی مسولین شهر اندیمشک که زادگاه خودم است هیچ سری به من نزدند و تقدیری از من نشد.

 

 

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی فرنگی بیان کرد : متاسفانه در برخی از استان های کشور جوانان کشتی گیر بعد از اینکه از یک کشتی شکست میخورند بجای اینکه با تمرین درست تر پیش بروند به سمت مواد نیرو را می روند که این امر یک سم بزرگ برای ورزش و خود ورزشکار است.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی یک معزل برای جوانان و بویژه ورزشکاران است تشریح کرد : از مسئولین میخواهم از جوان هایی که در مسابقات استانی  مقام می آورند حتی با یک جلد قرآن از آنها تقدیر کنید تا آنها دلگرم شوند و متوجه شوند که مسئولین قد انها را می دانند.

 

 

 

در ادامه نورالدین فرزادی پور ضمن خوش آمد گویی به این ملی پوش بیان کرد : شهرستان صحنه دارای پتانسیل خوب ورزشی هستند و مسئولین آن نیز در حد توان خود حامی قشری ورزشی می باشند.

 

وی با بیان اینکه ورزش تذهیب نفس است گفت : ورزشکاران صحنه باید تلاش کنند با کسب عنوانین برتر علاوه بر استان و کشور ، جهانیان به آنان افتخار کنند.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : اولویت ما برای پیشگیری از بیماری و بسیاری از مشکلات اجتماعی به ورزش توجه داشته باشیم.

 

فرزادی پور اخلاق مداری و منش پهلوانی را از خصلتهای یک ورزشکار قهرمان عنوان کرد و افزود با توجه به کسب مدال . مهمترین یادگاری که بجا خواهد ماند رفتار کردار و شخصیت دینی و اعتقادی است که لقب پهلوان را به دنبال خواهد داشت و شما باید الگو و سرآمد و نمونه اخلاق جوانمردی جوانان باشید.

 

 

 

وی به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین المللی از افتخارات این کشتی گیر عنوان کرد واظهار داشت همین قدر که توانستید با تلاش و کوشش دل ملت شریف ایران را شاد کنید جای تقدیر و تشکر دارد و برایتان آرزوی توفیقات روز افزون در پیکار های جهانی راخواستارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد