سردار مومنی خبر داد:

آمادگی کامل پلیس برای اسکورت محموله‌های کمکی به مناطق زلزله زده

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301990|13:31 - 1396/08/25
نسخه چاپی
 آمادگی کامل پلیس برای اسکورت محموله‌های کمکی به مناطق زلزله زده
مرصادنیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی به منظور اسکورت محموله های کمکی ارسالی به مناطق زلزله زده امادگی کامل دارد.

به گزارشامروله، سردار اسکندر مومنی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده  و در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: از لحظات اغازین این حادثه تاسف بار نیروی انتظامی کرمانشاه با تمام‌امکانات پای کار بود و برای کمک به مردم اسیب دیده در میدان حادثه حضور پیدا کرد.

وی افزود: ناجا در ۲ زمینه، تامین امنیت مناطق زلزله زده و تامین امنیت محموله های ارسالی تا کنون انجام وظیفه کرده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیرو به اندازه کافی در مناطق زلزله زده حضور دارند، گفت: با دستور فرمانده ناجا حدود ۱۰ هزار نیرو از مرکز کشور و دیگر استان ها به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

سردار اسکندری با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس امنیت مطلوبی در جاده ها و سطح مناطق زلزله زده وجود دارد، افزود: در حوزه ترافیکی نیز همکاران ما به خوبی در منطقه حاضر شده اند و اکنون تمامی مسیرهای منتهی به منطقه زلزله زده باز و تردد در انها روان است.

وی عنوان کرد: با توجه به امنیت مطلوبی که در منطقه فراهم است دستگاه های کمک رسان به خوبی می توانند کار امداد به زلزله زدگان انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه کمبود چادر احساس می شود گفت: م تاسفانه پیش از این در توزیع اقلام کمکی به مردم مشکل وجود داشت به نحوی که برخی از افراد چند چادر دریافت کردند و به برخی از خانواده ها چادر نرسیده است.

سردار اسکندری ادامه داد: نیروی انتظامی به منظور اسکورت محموله های کمکی ارسالی به مناطق زلزله زده امادگی کامل دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد