امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

دشمنان جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند

سرویس: شهرستانکد خبر: 302009|13:53 - 1396/08/26
نسخه چاپی
دشمنان جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : دشمنان می خواهند بین نیروهای نظامی ما تفرقه افکنی کنند . ولی آنان غافل هستند که نیروهای نظامی فقط رنگ لباسشان فرق دارند و همگی تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : بسیج همانطور که همه می دانند میراث امام راحل است که از روز تاسیس برکات بسیاری برای ممکلت اسلامی داشته است.

 

وی با بیان اینکه تاریخچه بسیج به صدر اسلام بر می گرددتصریح کرد : هدف بسیج از دیدگاه امام راحل این بود که همگان باید آموزش نظامی ببیند و آمادگی همه جانبه داشته باشند. امام بسیج را بازوی توانمند ولایت می دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری با بیان اینکه بسیج مردمی عراق و سوریه را از دست داعش نجات داد تصریح کرد : کشورهای اطراف ما با تاسی از بسیج توانستند کشور های خود را از دست مزدوران رها سازد.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : بزرگترین دشمن مسلمانان دولت یهود هستند ، عربستان متاسفانه از اسرائیل میخواهد که به بچه های شیعه منطقه حمله کنند که این برای این کشور شرم آور است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند یادآور شد : عربستان می گوید امیدوارم ما با ایران وارد جنگ نشویم !! معلوم نیست اینها در مورد خودشان چه فکر می کنند؟ عربستان در مقابل حوسی ها هیچ امکاناتی در اختیار ندارند مانده است آن وقت در مقابل جمهوری اسلامی ایران اینگونه موضع گیری می کند . از مسئولین کشور انتظار می رود که در مقابل این گونه صحبت ها واکنش محکم نشان دهند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه اشاره ای به تحریم های جدید آمریکا بر علیه سپاه و کشور داشت و گفت : دشمنان می خواهند بین نیروهای نظامی ما تفرقه افکنی کنند . ولی آنان غافل هستند که نیروهای نظامی فقط رنگ لباسشان فرق دارند و همگی تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند.

 

وی تشریح کرد : مذاکره با آمریکا نه تحریم ها را از بین میبرد نه جنگ را بوجود نمی آورد و تنها چیزی که مارا برنده میدان می کند ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.