مدیریت اداره آموزش و پرورش دینور

واحد سواد آموزی دینور 25 نفر از نیروهای آموزش دهنده دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302269|10:14 - 1396/09/14
نسخه چاپی
 واحد سواد آموزی دینور 25 نفر از نیروهای آموزش دهنده دارد
پایگاه خبری امروله : مدیریت اداره آموزش و پرورش بخش دینور گفت : واحد سواد آموزی این اداره ،با تعداد 25 نفر از نیروهای آموزش دهنده ، در حال فعالیت سواد آموزی می باشند .

ایرج کریم خانی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : در سال تحصیلی 97-96 با توکل بر خداوند متعال و تلاش های مجموعه آموزش و پرورش ،صد در صد حجم ابلاغی فعالیت های سواد آموزی منطقه دینور تحقق یافته است .

 

وی ادامه داد : فعالیت های دوره سواد آموزی ، تحکیم و انتقال منطقه ، با نظارت معاونت آموزش ، و واحد سواد آموزی ،با تعداد 25 نفر از نیروهای آموزش دهنده ، در حال فعالیت سواد آموزی می باشند .  

 

کریم خانی به اهمیت فعالیت های نهضت سواد آموزی اشاره کرد  و تصریح کرد : بسیاری از افراد بی سواد کشور توانسته اند با بهره گیری از آموزش های نهضت سواد آموزی نه تنها خواندن و نوشتن بیاموزند بلکه به مدارج بالای علمی دست یابند و در نهادهای دولتی و در سطح دانشگاه به مردم کشور خدمت کنند.

 

مدیریت اداره آموزش و پرورش بخش دینور درپایان در تعریفی از افراد بی سواد و کم سواد گفت: افراد بی سواد مطلق توانایی خواندن و نوشتن ندارند اما کم سواد به فردی گفته می شود که میزان سواد آنها به اندازه پایان دوره ابتدایی و یا پایه پنجم قدیم است. همچنین بر پایه تعریف نهضت سوادآموزی افرادی که آموزش های پایه سوم راهنمایی را فراگرفته باشند باسواد محسوب می شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد