نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

دشمن به‌دنبال فشل جلوه دادن قدرت ایران اسلامی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 302273|15:25 - 1396/09/14
نسخه چاپی
دشمن به‌دنبال فشل جلوه دادن قدرت ایران اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به قدرت اثرگذار ایران اسلامی در منطقه گفت: دشمن به‌دنبال فشل جلوه دادن قدرت ایران اسلامی است.

به گزارشامروله،  آیت الله مصطفی علماء امروز سه شنبه درهمایش وحدت در اسلام آبادغرب، در ابتدای سخنان خود با اشاره به حضور  یکی از سرداران سپاه(سردار آسیابانی) با وجود کسالت در این مراسم، اظهار کرد: بی‌خود نیست که آمریکا از سپاه عصبانی و ناراحت است، بالاخره دشمن این شخصیت ها را می بیند. امثال این شخصیت روزی که لازم بوده در سوریه باشد در سوریه بوده و زخمی شده و روز دیگر که لازم بوده در سرپل ذهاب کنار زلزله زده ها باشد، آمده خدمت و مدیریت می کند.

وی افزود: ما مسلمانان یک جمعیت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی هستیم  که این جمعیت وقتی در روز چند مرتبه شهادتین را ادا می کنند و روزی چند بار «اشهد ان محمدا رسول الله» می گویند، نشان از قدرت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: ما باید این قدرت را حفظ کنیم. خداوند تبارک و تعالی هرچه دارد و ندارد تمام سرمایه را پشت سر رسول خدا قرار داده است و تمام کائنات بر پیامبر درود می فرستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خارج کردن مردم از ظلمات به سمت نور کار پیغمبر اسلام (ص) است و همه ما مکلف به همین هستیم. چه ظلماتی بالاتر از اینکه داعش چندین هزار نفر را سر بریدند.

وی تصریح کرد: تجاوز به نوامیس از دیگر ظلمات داعض چه در عراق و چه در سوریه بود و  آیا ظلماتی بالاتر از این امکان دارد. آیا ظلماتی بالاتر از این است، این نکاحی که اینان بر سر زبانان انداخته اند آیا خیانتی بالاتر از این است!؟

آیت الله علما افزود: مشکلات یمن، فلسطین، عراق، سوریه، کشتار مسلمانان در مصر به قولی اینها که خادمین حرمین هستند هم نوعی از این ظلمات است. هرجایی که نگاه می کنیم به تعبیر مقام معظم رهبری زخمی است که بر پیکره اسلام وارد کرده اند. این ظلمات با چه درست می شود؟   چگونه این ظلمات را به نور تبدیل بکنیم؟ این را بزرگان ما  و خود قرآن تشخیص داده، خروج از ظلمات با وحدت درست می شود.

وی تصریح کرد: یک میلیارد و ۷۰۰  مسلمان متفرق  بر روی زمین وجود دارد و دشمنان از تفرقه اینها و از این که مسلمانان کنار هم نیستند باهم نیستند، وحدت ندارند استفاده می کند. ما هم راهی نداریم بزرگان ماهم همین را ادامه دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: چون حاکمیت نبوده ضعیف بوده، لکن امروز چون اسلام از اقتدار و قدرت برخوردار است- قدرتی که رئیس جمهور آمریکا و غربی ها و برخی سعودی ها اقرار می کنند و معتقدند اسلام ایران تأثیر گذار در منطقه است و به دنبال این هستند که این تأثیر گذاری را فشل جلوه بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود:  چون امروز مسلمانان حاکمیت و حکومت دارند اسلام می تواند حضور خودش را نشان بدهد.

وی افزود: اگر چه هفته وحدت ما امسال بخاطر زلزله اخیر و عزایی که عامه ی مردم داشتند مثل سال های گذشته برگزار نشد، اما این وحدت باید عالم گیر و جهانگیر باشد و به همت عالمان اسلام می توانیم این ظلمات را به نور تبدیل کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد