حسن عباسی :

آمریکا و اسرائیل 22 سال آینده خود را نخواهند دید

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302348|19:55 - 1396/09/19
نسخه چاپی
آمریکا و اسرائیل 22 سال آینده خود را نخواهند دید
پایگاه خبری امروله : حسن عباسی در جمع مردم شهرستان صحنه گفت : برخی از مسولین دکتری خود را از خارج گرفتند و مطالبی را خوانده اند که آنها به این افراد دیکته کرده اند که رنگ و بوی اسلامی ندارد.

به گزارشامروله، رئیس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین در همایش بصیرتی که در شهرستان صحنه برگزار شده بود عنوان کرد: امروز که جام جهانی روسیه بزرگ شده سران استکبار جریان انتقال پایتخت تلاویو را شروع کردند و این اقدامات تازگی ندارد چرا که در طول تاریخ زمانی که جام جهانی برگزار میشد و افکار به آن سمت می رفت اقدامات استکباری خود را آغاز میکردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه نابودی داعش در عراق و سوریه یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران بود تصریح کرد: طرح تجزیه ایران . سوریه . عراق . لبیبی و ... در دستور کار سران استکبار بود و امروز میبینم این نقشه شوم از بین رفت.

 

حسن عباسی گفت : عربستان حمایت خود را از رژیم صهیونیستی آشکارا کرده است . تنها یک دشمن را در برابر خود میبیند که ان ایران حزب الله لبنان و حشد  الشعبی در عراق است.

 

عباسی با اشاره به اینکه چه سفارت را منتقل کنند چه نکنند رژیم صهیونیستی  در بیست و دو سال آینده را نخواهد دید بیان کرد : نه تنها اسرائیل بیست و دو سال آینده را نخواهد دید آمریکا هم به سرگذشت آن دچار می شود.

 

وی گفت: شیشه عمر آمریکا دلار است به همین منظور اگر دلار آمریکا از صحنه روزگار کنار رود به گفته مایک ملونی کار آمریکا دو هفته ای تمام است.اگر همه کشور ها دلار را کنار بگذارند آمریکا اینده را نخواهد دید.

 

عباسی یادآوری شد:  زمانی پول ایران بی ارزش شد که دولت های گذشته پول چاپ کردند و این جریان یک اشتباه بود که سایر کشور ها هم انجام داده اند.اساس ربای جهان دلار است و علما ۶۱ بار در یک سال بر اساس ربای داخل کشور هشدار دادند.

 

 

رئیس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین در پایان گفت : برخی از مسولین دکتری خود را از خارج گرفتند و مطالبی را خوانده اند که آنها به این افراد دیکته کرده اند که رنگ و بوی اسلامی ندارد.