مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه صحنه:

سیره رسول‌الله بهترین مرجع کمال‌طلبی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 302396|18:25 - 1396/09/23
نسخه چاپی
سیره رسول‌الله بهترین مرجع کمال‌طلبی است
پایگاه خبری امروله : مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه سیره رسول الله(ص) را با ارزش‌ترین و غنی‌ترین مرجع برای احراز کمال و تحکیم زندگی اسلامی و زدودن ناهنجاری‌ها و نابسامانی در جوامع بشری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری در گفتگو باامروله، عنوان کرد :  در روایات و احادیث وارده در صورتی ‌که انسان کامل شود به مقام و منزلت بسیار ارزشمند و بالایی خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه جریان‌بخشی و نهادینه کردن مسائل و احکام در دین مبین اسلام برای کسب این جایگاه امری واجب است، تأکید کرد: تفقد در دین نخستین، مهم‌ترین و واجب‌ترین رکن برای آغاز مسیر دستیابی به سعادت است.

 

حجت الاسلام حیدری پس از شناخت، انجام واجبات و ترک محرمات را اصلی‌ترین گام در رضایت خداوند و رسیدن به آرامش انسان دانست و افزود: هنگامی که انسان اصولی‌ترین احکام را در چارچوب زندگی فردی و اجتماعی خود به‌ کار گیرد و محرمات را ترک کند رشد روحی خود در برابر ناهنجاری‌ها را تضمین خواهد کرد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه در پایان کسب رزق و روزی حلال را شاهراهی دیگر برای رسیدن انسان به سعادت خواند و اظهارداشت: کسب مال حلال امروز در زندگی ما حرف نخست را می‌زند در صورتی که مادران ما به‌ عنوان مدیران خانه و تربیت‌کنندگان نسل آینده تلاش کنند این مهم در خانواده عمل شود زندگی برای اعضای خانواده لذت‌بخش می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد