امام جمعه شهرستان صحنه:

زنگ خطر فتنه دارد به گوش می رسد و مقام معظم رهبری هم در این باره متذکر شده اند

سرویس: شهرستانکد خبر: 302659|14:08 - 1396/10/09
نسخه چاپی
زنگ خطر فتنه دارد به گوش می رسد و مقام معظم رهبری هم در این باره متذکر شده اند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : ملت ایران هوشمندانه در ۹ دی ماه وارد عمل شد و حماسه دیگری را در تاریخ به ثبت رساندند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در مراسم یوم الله نهم دی ماه عنوان کرد : از صدر اسلام تا کنون فتنه و فتنه گر وجود داشته است و در دوران امام علی علیه السلام این فتنه نمود بیشتری داشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اولیا دین توصیه های زیادی در مورد بصیرت به خواص خود داشتند تصریح کرد: کسی که بصیرت داشته باشد با دقت نظر فکر و عمل می کند.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : ملت ایران هوشمندانه در ۹ دی ماه وارد عمل شد و حماسه دیگری را در تاریخ به ثبت رساندند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : انقلاب اسلامی در طول تاریخ فراز و فرود های بسیاری را پشت سر گذاشته است . دشمنان از اول شروع انقلاب اسلامی تاکنون فتنه های بسیاری را بر علیه ما ایجاد کردند و قطعا اگر هر کشوری به جز کشور ما مورد این هجمه ها قرار می گرفت قطعا از پای در می آمد.

 

 

 

دکتر الیاسی بیان کرد: اثر عمیق هدایت های امام خامنه ای در عزمت نه دی بی بدیل بود .

 

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی تشریح کرد : من برای همه برداران ایمانی اتمام حجت کنم و آن این است که سعادت و پیشرفت ما همه و همه در گرو گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه دشمنان سال ها برای فتنه ۸۸ نقشه ها کشیده بودند گفت : افرادی که متصل به این فتنه بودند خودشان اعتراف کردند که ما از دشمنان خط می گرفتیم . با این حرکت خود از پشت به نظام و ملت خنجر زدند.

 

 

 

وی یادآور شد: هر چه انسان در باره ۹ دی فکر می کند روح حسین علیه السلام و دست خداوند را می بیند و در این روز غیرت جوانان جوشید و مردم با حضور خود این فتنه را از بین بردند.

 

دکتر الیاسی بیان کرد: قطعا فتنه ۸۸ بزرگترین فتنه درطول تاریخ انقلاب بوده است و در طول ۸ ماه فتنه سخت تر از ۸ سال دفاع مقدس بود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : رهبری عزیز کشور که شخصا در نوک پیکان فتنه ۸۸ بودند در اوج اقتدار میتوانست برخورد قهر آمیز داشته باشد ولی ایشان در مقابل طوفان شکننده سینه سپر کرد و زحمت نجات کشور را به دوش کشید.و چون سران فتنه گول خورده بودند مدارانمود.

 

وی بیان کرد : همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم خودشان به صورت خودجوش به مقابله با فتنه پرداختند . دشمنان قسم خورده نظام منتظر ضربه مهلک هستند و در سال ۸۸ به دنبال راه انداختن جنگ داخلی بودند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: تبعیت مردم از ولایت فقیه باعث شده است که ایران اسلامی اقتدار بین المللی ایجاد کند.

 

وی خاطر نشان کرد : ریس جمهور روسیه در دیدار رهبری بیان کرد دشمنان بر علیه ایران خود را آماده کرده اند ولی مقام معظم رهبری بیاناتی را در مورد روسیه به وی بیان کرده بود و پوتین اعتراف کرد که تا زمانی که ایران اسلامی همچنین رهبری دارد از تمام گزند دشمنان به دور است.


امام جمعه شهرستان صحنه گفت : زنگ خطر فتنه دارد به گوش میرسد و مقام معظم رهبری هم در این باره متذکر شدند .

 

 

وی تصریح کرد: اکثر خبرهای منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم باید با آگاهی رفتار کنند همانطور که دیدیم هنگامی که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرد و گوشی ایشان یک تماس انتظارداشت برخی از شبکه های اجتماعی چه دروغ هایی نوشتند و این همان چیزی است که دشمن میخواهد تا چهره مسولین را تخریب کنند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد