امام جمعه شهرستان صحنه:

دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود

سرویس: شهرستانکد خبر: 302871|14:30 - 1396/10/22
نسخه چاپی
دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد : هرکسی که با خداوند متعال همراه باشد از تمام بلاها به  دور است.

 

وی ادامه داد : یکی از  عریض و طویل ترین ادارات کشور آموزش و پرورش است که باید به این بخش توجه شود چرا که این نهاد نقش موثری در بحث تربیت و آموزش افراد دارد.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : مردم باید از وزارت آموزش و پرورش حمایت کنند. و شورای آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است.

 

وی تشریح کرد : مردم ما حوادث ناگواری را در دی ماه امسال گذراندند و همه مردم چشم انتظار سخن مقام معظم رهبری بودند که راه را برای حرکت ما مشخص کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت :  دشمنان نمی خواهند عزت و شکوه مردم ایران  را ببیند و اگر خدای نکرده آنها کوچکترین فرصتی پیدا کنند کشور ما وضعیتی بدتر از سوریه و عراق پیدا می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی گفت : مسولین نباید مطالبات مردم را فراموش کنند و طبق سخنان رهبری نباید افرادی که مطالبه داشتند با کسایی که از این فرصت برای دشمنی استفاده کردند به یک چشم نگاه کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی به دنبال به دست گرفتن افکار عمومی مردم بود گفت : دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد