مسئول کمیته قرآن و تشکل‌های دینی دهه فجر صحنه:

۴۰ برنامه قرآنی در صحنه ویژه دهه فجر امسال تدوین شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302888|15:29 - 1396/10/23
نسخه چاپی
 ۴۰ برنامه قرآنی در صحنه ویژه دهه فجر امسال تدوین شد
پایگاه خبری امروله : مسئول کمیته قرآن و تشکل‌های دینی دهه فجر صحنه از تدوین ۴۰ برنامه قرآنی و مذهبی در این شهرستان ویژه ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی، مسئول کمیته قرآن و تشکل‌های دینی دهه فجر شهرستان صحنه در گفت‌وگو باامروله،  از تدوین ۴۰ برنامه قرآنی و مذهبی به‌منظور اجرا در چهلمین بهار انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

 


وی افزود: اجرای برنامه‌ها در این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌های پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضاء کمیته قرآن ستاد دهه فجر این شهرستان خواهد بود.


رئیس تبلیغات اسلامی صحنه تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن ویژه کارکنان ادارات شهرستان، اجرای برنامه شبی با قرآن در مدارس شبانه‌روزی و خوابگاه‌های دانشجویی و برپایی محافل انس با قرآن ویژه کارکنان نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های قرآنی در نظر گرفته شده به‌منظور اجراء در این ایام است.

 


حجت‌الاسلام سبزی اظهار کرد: ۲۳ مؤسسه و خانه قرآن شهرستان صحنه برنامه‌های ایام دهه فجر امسال را پوشش می‌دهند.

 


وی به برخی از برنامه‌های اجرایی ویژه این ایام از جمله اجرای ۴۰ کرسی تلاوت در خانه‌های قرآن شهری و روستایی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همایش ۱۰۰۰ نفری قرآن بخوانید در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۶، اجرای جشنواره قرآنی خانواده، جشنواره قرآنی جوان و طرح آموزش روخوانی قرآن کریم ویژه بانوان خانه‌دار اشاره کرد.