گزارش خبری

جلسه هماهنگی هیئت رزمندگان شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 302948|22:14 - 1396/10/26
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی هیئت رزمندگان شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه هماهنگی هیئت رزمندگان شهرستان صحنه با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات شهید رضا عباسی این ناحیه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی هیئت رزمندگان شهرستان صحنه با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات شهید رضا عباسی این ناحیه برگزار شد.

 

در این جلسه حاج محمد طالبی عنوان کرد : برای شروع برنامه های هیئت رزمندگان باید احساس تکلیف کرد و در انجام کار ها از هم سبقت گرفت.

 

وی در ادامه اشاره ای به شهید مدافع حرم رضا عباسی داشت و بیان کرد : این شهید بزرگوار دراثر برخورد موشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر ایشان به کشور بازنگشته است.

 

این یادگار دفاع مقدس  خاطر نشان کرد : باید برنامه های فرهنگی را در سطح شهر گسترش داد

 

 

وی گفت : تمام مسولین ادارات باید پای کار باشند  و در انجام کارها غافل نباشند.

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در این جلسه عنوان کرد : به منظور احترام به مقام والای شهدا برای ۳۰۰ شهید شهرستان یادواره شهید انجام گرفته است .

 

وی ادامه داد : اتاق برای فعالیت این هیئت در نظر گرفته شده است.

 

 

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی خاطر نشان کرد :هیات رزمندگان اسلام همانگونه که از اسمش مشخص است با برکت حضور رزمندگان به وجود آمده است و برای کسانی که دغدغه برای فرهنگ شهرستان و کار فرهنگی دارند بهترین مکان برای حضور و فعالیت است.

 


وی ادامه داد : حمایت از یک فرهنگ آنهم فرهنگی که دنیا را با ۸ سال دفاع مقدس به لرزه در آورده است و امروز اگر ما در امنیت هستیم از رشادتها، شهامت ها و خون پاک ریخته شده شهداست و همه ی ما مدیون این عزیزان هستیم وظیفه همه آحاد مردم است.

 


فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صحنه پیرامون مشکلات و راهکارهای مناسب جهت بهتر برگزار شدن برنامه های هیئت رزمندگان اسلام و فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان مطالبی را بیان نمود.

 

 

قنبرعلی منصوری در این جلسه گفت: سپاه صحنه  برنامه های مورد نیاز شهرستان را انجام داده است.

 

وی در ادامه با تشکر از هیئت فاطمیون  تشریح کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی برای کمک جهت انجام برنامه های هیئت رزمندگان را دارد.

 

منصوری خاطر نشان کرد : ما هر چی اقتدار داریم همه از برکت خون شهداست

 

 

 

بخشعلی کرمی دبیر هیات رزمندگان شهرستان صحنه عنوان کرد: هیات رزمندگان این پتانسیل را دارد که از ظرفیت های کشوری استفاده کند.

 

وی ادامه داد : در این هیات همه عضو هستند و افرادی که در هیات های دیگر عضو هستند میتوانند در این هیات فعالیت کنند.

 

کرمی گفت : وقتی همایشی برای شهدا گرفته می شود ما در حال اشاعه فرهنگ آنان هستیم.

 

دبیر هیئت رزمندگان شهرستان صحنه گفت : تمام نیرو ها پا به کار برای فعالیت هیئت آمادگی تمام دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد