فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

امروز چشم همه ملت به پاسداران و خانواده های آنها است

سرویس: شهرستانکد خبر: 302970|18:05 - 1396/10/27
نسخه چاپی
امروز چشم همه ملت به پاسداران و خانواده های آنها است
پایگاه خبری امروله : فراماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : خانواده پاسداران باید خیلی مراقب باشندتا در دام توطئه های دشمن نیوفتند.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در نشست توجیهی خانواده کارکنان سپاه ناحیه شهرستان صحنه گفت : آسایش و آرامشی که وجود دارد توسط بسیجیان و پاسداران ایجاد شده است‌.

 

وی در ادامه با بیان اینکه نقش خانواده پاسداران در جامعه کمتر از خود پاسداران نمی باشد تصریح کرد : خانواده پاسداران و بسیجیان سهم بزرگی بر گردن پاسداران و انقلاب دارند چراکه پشتیبان اصلی این عزیزان خانواده ها هستند.

 

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه اگر توجه به نماز نداشته باشیم دشمنان می توانند بر علیه ما کار کنند خاطر نشان کرد: خانواده پاسداران باید خیلی مراقب باشندتا در دام توطئه های دشمن بخصوص فضای مجازی نیوفتند.

 

 

 

وی اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری داشت و گفت : رهبر انقلاب اسلامی با سخنان خود راه را برای ما نشان می دهند

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه تشریح کرد : همسران پاسدار باید تمام امورات زندگی را بلد باشند و همسر یک پاسدار باید با همسر سایر افراد متفاوت باشد.

 

وی با بیان اینکه امروز چشم همه ملت به پاسداران و خانواده های آنها است گفت : یک خانواده پاسدار یک همسر پاسدار در تمامی عرصه ها باید شجاعانه در مقابله تهدیدات بایستند .

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : همه ما می دانیم که دشمنان اسلام در چند سال و ماه های گذشته با حمایت آمریکا ، اسرائیل و عربستان چگونه توطئه چیده بودند .

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی بیان کرد : دشمنان این نظام قدرت رویارویی با نظام ما را ندارند به همین دلیل می آیند پول از عربستان و سایر کشورهای استکبار می گیرند که مخصوص ملت ما انواع شبکه های مبتذل و مستهجن ایجاد کنند تا با استفاده از آن بنیان خانواده ها از هم بپاشند.

 

وی در ادامه اشاره ای به اغتشاشات اخیر داشت و گفت : بسیج واقعا در این موضوع خوب درخشید و با زحمات شبانه روزی خود آسایش و امنیت را به کشور باز گرداند.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : در بحث فتنه جدید سه قرارگاه در خارج از مرز های کشور شامل عربستان  - آمریکا ، اسرائیل ، فرانسه ، انگلیس – منافقین و سلطنت طلب ها نقش ویژه ای داشتند.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد