سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خبر داد:

حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303020|10:29 - 1396/11/01
نسخه چاپی
حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی
مرصادنیوز: سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی از حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: نمایندگان شایسته قصه گویی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، امروز یکشنبه اول بهمن ماه برای حضور در این جشنواره به تهران می روند.

وی تصریح کرد: دو نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به عنوان نمایندگان قصه گویان این استان در این دوره از جشنواره قصه گویی حضور خواهند داشت.

این مسئول گفت: «فرزانه لطیفی» با قصه «مرام کریمان» در بخش قصه گویی رضوی و «وحید خواجوی» با قصه «ملوچک آگرسو» در بخش بین الملل این جشنواره شرکت می کنند.

وی افزود:  یکی از اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز به نام «فائزه امیری» با قصه «بیژن و منیژه»  در بخش نوجوان جشنواره، حضور داشته و به قصه گویی می پردازد.

لازم به ذکر است، بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دوم الی پنجم بهمن امسال  در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد