امام جمعه شهرستان صحنه:

پایداری آرامش و امنیت حاکم در کشور حاصل ایستادگی ، مقاومت و خون پاک شهداست

سرویس: شهرستانکد خبر: 303036|16:12 - 1396/11/01
نسخه چاپی
 پایداری آرامش و امنیت حاکم در کشور حاصل ایستادگی ، مقاومت و خون پاک شهداست
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : در زمان حاضر اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد این آرامش و امنیت را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از اسلام ایستادند.

به گزارشامروله، یادواره شهید صیدعلی ترکاشوند باحضور فرماندار،امام جمعه وجمعی ازمسئولین دردبستان شهید ترکاشوند برگزارشد.

 

در این مراسم حجت الاسلام جواد الیاسی عنوان کرد : پایداری آرامش و امنیت حاکم در کشور حاصل ایستادگی ، مقاومت و خون پاک شهداست.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: در زمان حاضر اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد این آرامش و امنیت را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از اسلام ایستادند.

 


وی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود:شهدا به تکلیف خود عمل کردند و اینک وظیفه ماست که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود عمل کنیم.

 


امام جمعه شهرستان صحنه به ایستادگی و مقاومت مردم صحنه در هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت:مردم صحنه با پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد داشتند.

 


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بیان کرد: شهدای دانش آموز در کنار دیگر رزمندگان نقش مهم و اثر گذاری در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد