رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه خبر داد

همکاری تبلیغات اسلامی صحنه باکمیته عشایری ستاد دهه فجر

سرویس: شهرستانکد خبر: 303345|17:52 - 1396/11/21
نسخه چاپی
همکاری تبلیغات اسلامی صحنه باکمیته عشایری ستاد دهه فجر
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از همکاری این اداره با کمیته عشایری ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : بر اساس جدول زمانبندی برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان صحنه، محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع روستای درکه، کرسی تلاوت نور در خانه‌های قرآن روستاهای عشایری شیرخان، بالاجوب دینور، باباکمال، سیدشهاب، کنگ و مویینه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مرکز دهستان کندوله و سرکشی از خانواده‌های شهداء و ایثارگران روستاهای بخش دینور از جمله فعالیت‌های کمیته عشایری ستاد دهه فجر این شهرستان است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در ادامه، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید سرافراز و جانباز دوران دفاع مقدس است که عشایر غیور شهرستان صحنه با تقدیم بیش از ۴۳ شهید و جانباز در فرایند تشکیل انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته‌اند.

 

 

گفتنی است، اداره تبلیغات اسلامی صحنه علاوه بردهه فجر در سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی فعالیت‌های، فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در ۱۲ روستای عشایری در بخش‌های مرکزی و دینور این شهرستان برگزار می‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد