رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه:

۱۰ دوره آموزشی «کسب روزی حلال» در صحنه برگزار شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 303373|22:24 - 1396/11/23
نسخه چاپی
۱۰ دوره آموزشی «کسب روزی حلال» در صحنه برگزار شده است
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت : ۱۰ دوره آموزشی کسب روزی حلال «مکاسب» در شهرستان صحنه با هدف گسترش ارزش‌های دینی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : این دوره به‌منظور آموزش راه‌های کسب روزی حلال«طرح مکاسب» برای اقشار مختلف به‌ویژه اصناف ضروری است.

 


وی افزود: هدف از برگزاری دوره آموزشی مذکور افزایش آگاهی و ترویج فرهنگ کسب روزی حلال به‌منظور گسترش ارزش‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 


حجت‌الاسلام سبزی تصریح کرد: کسب روزی حلال موجب آبادانی در جامعه است و اگر کارکنان، کسبه و اقشار مختلف مردم با توکل به خدا به اندازه‌ای که در آموزه‌های اسلامی توصیه و سفارش شده به کسب روزی حلال بپردازند و درکنار آن به سایر جنبه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی توجه داشته باشند بودن شک شاهد جامعه‌ای ایده‌آل و اسلامی خواهیم بود.

 


رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه تصریح کرد: اهمیت کسب روزی حلال تا اندازه‌ای است که در روایتی از امام صادق(ع) نقل شده که حضرت فرمودند جنگیدن آسان‌تر از بدست آوردن روزی حلال است.

 


وی گفت: توجه به امر آموزش اصناف و قشرهای مختلف جامعه و ارتقاء سطح آگاهی عمومی آنان از مؤلفه‌های مهم در مسیر رونق کسب و کار به شمار می‌رود و لازم است این آموزش‌ها تداوم داشته باشد و از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

 


حجت‌الاسلام سبزی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی صحنه با هماهنگی اتاق اصناف شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی کسب روزی حلال ویژه اصناف به همت روحانیون شبکه تبلیغ در ایام دهه فجر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد