مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی صحنه خبر داد

۳۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در مناسبت‌های مذهبی سال ۹۶ صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 303651|19:04 - 1396/12/12
نسخه چاپی
 ۳۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در مناسبت‌های مذهبی سال ۹۶ صحنه
پایگاه خبری امروله : مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی صحنه گفت: ۳۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در مناسبت‌های مذهبی سال ۹۶ در شهرستان صحنه انجام شده است.

علی فرشاد نو در گفتگو باامروله، عنوان کرد : طی سال ۹۶، ۳۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در مناسبت‌های ویژه مذهبی در شهرستان صحنه انجام شده است.


مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی صحنه گفت: طی سال‌جاری ۳۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی توسط مبلغین بومی و اعزامی در مناسبت‌های ویژه مذهبی در صحنه انجام شده است.


وی افزود: امر به آن اشاره شده در راستای تحقق اهداف فرهنگی – تبلیغی و مبارزه با جنگ نرم دشمن همچنین جذب جوانان و نوجوانان به امور دینی انجام شده است.

 


فرشادنو اظهار کرد: ۳۴۰ مبلغ در مناسبت‌های ملی و مذهبی طی سال‌جاری به مناطق مختلف شهرستان صحنه اعزام شده‌اند.

 


مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی صحنه تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغان اعزامی طی سال‌جاری در این شهرستان تبلیغ امور دینی، فرهنگی و قرآنی و پاسخ‌گویی به شبهات در مناسبت‌های مذهبی در مناطق مختلف این شهرستان بوده است.

 


وی در پایان افزود: مبلغان اعزامی در مدارس، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، ادارات و کارخانه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و کانون‌های فرهنگی – تبلیغی به بیان احکام، تفسیر قرآن، سخنرانی، اقامه نماز جماعت و برگزاری کلاس‌های احکام و اخلاق پرداخته‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد