مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه:

3 نفر در شهرستان صحنه در حوادث شب چهارشنبه آسیب دیدند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303834|08:54 - 1396/12/23
نسخه چاپی
 3 نفر در شهرستان صحنه در حوادث شب چهارشنبه آسیب دیدند
پایگاه خبری امروله : مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : 3 نفر در شهرستان صحنه در حوادث شب چهارشنبه آسیب دیدند.

به گزارشامروله، آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه به 150 نفر رسید.

 

یک مرد 60 ساله نیز در حوادث رخ داده از ناحیه چشم مورد اصابت مواد محترقه قرار گرفت و چشم چپ وی تخلیه و چشم راست هم دچار آسیب جدی شد تا بار دیگر علی‌رغم هشدارهای جدیمسؤولانو رسانه‌ها، شاهد وقوع اتفاقات تلخی باشیم که آسایش، سلامتی، امنیت و حریم افراد جامعه را با مخاطره و خدشه جدی مواجه کرده است.

 

46 نفر از مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر سال در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شدند و 60 تن دیگر به‌صورت سرپایی مداوا شدند. 44 نفر نیز زیر نظر هستند که چهار تن در شهرستان کنگاور، یک نفر در شهرستان سنقروکلیایی و یک نفر در شهرستان جوانرود مجروح شدند.

 

پنج نفر در شهرستان اسلام‌آباد غرب، سه نفر در شهرستانسرپل‌ذهاب و سه تن دیگر در شهرستان صحنه در حوادث شب چهارشنبه آسیب دیدند که از مجموع افراد صدمه دیده، 118 نفر مرد و 32 تن زن بوده‌اند.

 

مسؤول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: 110 دستگاه آمبولانس برای کاهش تلفات حوادث ناشی از آتش‌بازی و انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان در آماده‌‌باش کامل قرار دارند.

 

اکبر آزادی تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار شهری و جاده‌ای فوریت‌های پزشکی کرمانشاه را 54 پایگاه عنوان کرد و ادامه داد: 360 نفر از کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در قالب تیم‌های امدادی به مردم خدمت‌رسانی کردند.

 

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه همچنین اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد فوت 2 تن در چهارشنبه آخر سال در شهرستان پاوه را تکذیب کرد.

 

گفتنی است، 117 نفر سال قبل در حوادث چهارشنبه آخر سال مجروح شدند که از جمله این حوادث می‌توان به قطع دست پسر نوجوان و نابینایی چشم دختر بچه چهار ساله اشاره کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد