مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

هیچ کمبودی در تامین اقلام شب عید مردم استان کرمانشاه نداریم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303842|10:12 - 1396/12/26
نسخه چاپی
هیچ کمبودی در تامین اقلام شب عید مردم استان کرمانشاه نداریم
مرصادنیوز: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هیچ کمبودی از نظر تامین اقلام مورد نیاز مردم استان برای شب عید نداریم.

به گزارشامروله، علی اصغر بهمنی‌پوراز توزیع بیش از ۷۳۰ تن برنج با نرخ مصوب دولتی در بازار استان خبر داد.

 وی افزود: علاوه بر آن ۶۰۰ تن برنج هومالی تایلندی، ۵۴۰ تن برنج هندی «۱۱۲۱» و۳۰۵ تن برنج هندی «پی آر۱۱» نیز با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع در بازار است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  قیمت هر کیلوگرم برنج «هومالی تایلندی» را در انبار ۳ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

وی افزود: هر کیلوگرم برنج هندی «۱۱۲۱» در انبار ۵ هزار و ۲۰۰ تومان و در بازار ۵ هزار و ۶۰۰ تومان است و با این قیمت به دست مصرف کنندگان می رسد.

بهمنی پور همچنین  قیمت هرکیلوگرم برنج هندی «پی آر ۱۱» را در انبار ۲ هزار و ۳۰۰ تومان و در بازار و برای عرضه به مشتری ۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرد.

وی از وجود حدود ۵۲۰ تن مرغ منجمد در سردخانه ها و انبارهای استان خبر داد و تاکید کرد: در این زمینه هیچگونه کمبودی نداریم.

این مسئول، قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد را ۵ هزار و ۸۰۰ تومان در سردخانه و ۶ هزار و ۲۰۰ تومان در شهر کرمانشاه اعلام کرد.

وی افزود: مرغ منجمد در شهرستان ها به دلیل هزینه حمل و نقل و مسافت طولانی با قیمت ۶ هزار و ۳۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

بهمنی پور، از تامین ۴۰ تن گوشت منجمد برای بازار شب عید استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست فروش گوشت منجمد ۲۴ تن آن به فروش رفته است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: گوشت گرم گوساله وارداتی بسته بندی وکیوم شده یک کیلوگرمی و ۲ کیلوگرمی نیز با قیمت هر کیلوگرم  ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۱ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی سهمیه تخم مرغ استان را ۵۵ تن اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۵ تن که بیش از سهمیه استان است، تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی به دست مردم رسیده و به فروش رفته است.

 بهمنی پور قیمت هر شانه تخم مرغ را ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان در درب سردخانه و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن در بازار اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تامین اقلام شب عید مردم استان کرمانشاه نداریم، از عرضه اقلام مورد نیاز شب عید از ۲۰ بهمن خبر داد.

این مسئول افزود: توزیع اقلام مورد نیاز مردم با نرخ مصوب دولتی تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد و مردم می توانند اقلام مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های زنجیره ای، قفروشگاه های کارمندی و کارگری تهیه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد