مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه :

دستگاه نوار عصب و عضله در بیمارستان صحنه بهره‌برداری و راه‌اندازی شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303868|17:54 - 1396/12/28
نسخه چاپی
دستگاه نوار عصب و عضله در بیمارستان صحنه  بهره‌برداری و  راه‌اندازی  شد
پایگاه خبری امروله : ‍مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، از راه‌اندازی و بهره‌برداری دستگاه نوار عصب و عضله (EMG) در کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب تر به مراجعین این بیمارستان خبر داد.

دکتر احسان مهری در گفتگو باامروله، از راه‌اندازی و بهره‌برداری دستگاه نوار عصب و عضله (EMG) در کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب تر به مراجعین این بیمارستان خبر داد.

 

وی ادامه داد : با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت هیئت رییسه محترم دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه#نماینده-محترم-شهرستان دستگاه نوار عصب و عضله، الکترومیوگرافی یا EMG در بررسی ناراحتی‌های حسی، حرکتی و تشخیص مشکلات عصبی، عضلانی و مواردی از جمله فشار دیسک گردن و کمر، صدمه به اعصاب در بیماری دیابت، بررسی وجود صدمه به عصب پس از ضربات از جمله تصادفات و ... کاربرد داشته و در جهت رفاه حال بیماران و ارائه خدمات درمانی مطلوب تر به آن ها خریداری گردیده است.

 

 

دکتر مهری خاطرنشان : همچنین این دستگاه امکان تشخیص اختلالات عصب و عضله را برای متخصصان مغز و اعصاب، داخلی، پزشکان طب فیزیکی و توان‌بخشی فراهم نموده است.

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان گفت : این دستگاه اخیراً راه اندازی شده و بیماران با مراجعه به کلینیک تخصصی بیمارستان میتوانند از امکانات تشخیصی این دستگاه تحت نظر   متخصص محترم مغز و اعصاب  بهره مند گردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد