فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

سپاه از لحظه شروع به کار خود تا کنون خوش درخشیده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303871|18:13 - 1396/12/28
نسخه چاپی
 سپاه از لحظه شروع به کار خود تا کنون خوش درخشیده است
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ما راه انقلاب اسلامی را انتخاب کرده ایم و قطعا در این راه مشکلاتی وجود دارد ولی همه ما باید با تفکر بسیجی مشکلات را کنار بزنیم و به راه خود ادامه بدهیم.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه عنوان کرد: سپاه در اولین سال های انقلاب توسط امام راحل تاسیس شد و از لحظه شروع به کار خود تا کنون خوش درخشیده است.

 

وی ادامه داد : هنوز مدتی از تشکیل سپاه و انقلاب اسلامی نگذشته بود که جنگ تحمیلی آغاز شد . جنگی که ایران ما با تمام کشور ها بود چرا که همه انواع تجهیزات به عراق می دادند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی هنگامی که دشمنان فهمیدند با جنگ سخت نمی توانند نظام اسلامی ما را بر اندازی کنند دست به فتنه و جنگ نرم زدند.

 

وی با بیان اینکه فتنه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تمام نشدنی است تشریح کرد : دشمنان در حال سیاه نمایی عملکرد سپاه و بسیج هستند .

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ما راه انقلاب اسلامی را انتخاب کرده ایم و قطعا در این راه مشکلاتی وجود دارد ولی همه ما باید با تفکر بسیجی مشکلات را کنار بزنیم و به راه خود ادامه بدهیم.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی با اشاره به اینکه شهرستان صحنه دارای یک مردم با فرهنگ میباشد تشریح کرد : مردم صحنه در تمام مراسمات ملی و مذهبی شرکت می کنند و در تمام عرصه ها حاضر هستند.

 

در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار فریدون داوری تقدیر گردید و سرگرد پاسدار کاظمی به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه معرفی گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد