وزیر ورزش و جوانان:

هیچ محدودیتی برای کمک به استان کرمانشاه و رشد شاخص های توسعه ای آن نداریم

سرویس: شهرستانکد خبر: 303881|09:39 - 1397/01/01
نسخه چاپی
هیچ محدودیتی برای کمک به استان کرمانشاه و رشد شاخص های توسعه ای آن نداریم
پایگاه خبری امروله : وزیر ورزش و جوانان گفت: امید داریم سال ۹۷ سال رشد اقتصادی،تولید اشتغال و رضایتمندی مردم باشد.

به گزارشامروله، دکتر مسعود سلطانی فر در ادامه سفر به استانکرمانشاهدر جمع اعضای شورای اداری شهرستان صحنه ضمن تبریک‌فرا رسیدن ماه رجب و سال نو گفت:امید داریم سال ۹۷ سال رشد اقتصادی،تولید اشتغال و رضایتمندی مردم باشد.



دکتر سلطانی فر با اشاره به سفر  رییس جمهوری به استانکرمانشاهدر آستانه سال نو، گفت: وظیفه خود دانستیم در این لحظات معنوی در کنار مردم عزیز این استان باشیم و قدمهایی در راستای کمک به حل مشکلات آن ها برداریم.


وی افزود:اراده دولت بر تخصیص صد درصدی اعتبارات استان است و تلاش می کند با مشارکت بخش خصوصی در زمینه توسعه بخش اقتصادی و کارآفرینی قدم بر دارد.



 سلطانی فر اظهار کرد:برای سال ۹۷ پیش بینی ۵۰ هزار میلیاردی برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی،IT و سایر موارد شده است.



وی به اختصاص ۱۲ هزار میلیارد نیز برای توسعه کارافرینی و توسعه اشتغال در روستاها در بودجه سال ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت:باور داریم در همه استانها و مناطق ظرفیت های بسیار خوبی داریم و دولت تلاش می کند با حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی، این ظرفیت ها را در راستای ایجاد اشتغال و توسعه به کار گیرد.



وزیر ورزش وجواناناجرای سریع تر اصل ۴۴ اقتصادی را از دیگر رویکردهای دولت در سال ۹۷ در راستای جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی ذکر کرد.


وی به رونق اقتصادی،عدالت محوری و توسعه و موضوعجوانانبه عنوان مهمترین برنامه های دولت در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای توسعه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی شده است.



دکتر سلطانی فر نوسازی بافت های فرسوده و ناوگان حمل و نقل را دیگر برنامه های جدی دولت به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و همچنین ممانعت از اتلاف انرژی و کمک به کاهش سوانح رانندگی عنوان کرد.


وی افزود: عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید است و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دکتر روحانی و تلاش مجموعه دولت امیدواریم با تحقق این امر، باری از روی مشکلات خانواده ها وجوانانبرداشته شود.


دکتر سلطانی فر خاطرنشان کرد:بر اساس تاکید ریاست جمهوری هیچ محدودیتی برای کمک به استانکرمانشاهو رشد شاخص های توسعه ای آن نداریم و امیدواریم در پایان کار دولت دوازدهم دیگر شاهد هیچگونه عدم توازن و عقب افتادگی نباشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد