نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس:

اشتغال جوانان ثمره حمایت از کالای ایرانی است/ بر عهد خود برای عمران و آبادانی پایبندیم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303885|09:58 - 1397/01/01
نسخه چاپی
اشتغال جوانان ثمره حمایت از کالای ایرانی است/ بر عهد خود برای عمران و آبادانی پایبندیم
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس با بیان اینکه اشتغال جوانان ثمره حمایت از کالای ایرانی است، گفت: بر عهد خود برای عمران و آبادانی پایبندیم.

به گزارشامروله،  حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو باسهیل سنقر  ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت:  امیدوارم در سال جاری بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری که "حمایت از کالای ایرانی" بود را اجرایی کنیم و عینه بثمر بنشیند، در واقع ثمرات حمایت از کالای ایرانی یعنی تولید و اشتغال، یعنی جوانان ما دارای شغل شوند که در پی آن برخی نابهنجاری های اجتماعی نیز از جمله طلاق و اعتیاد کاسته خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: امیدواریم که در این راستا گامی بلند برداریم و خودمان هم عهدی که با مردم بسته ایم را بتوانیم به یک سر منزل مقصود برسانیم و آن این است که در جهت عمران و آبادانی شهر و اشتغال جوانان عزیز این منطقه گام جدی برداشته شود.

 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه ای که به همه همشهریان عزیز دارم اینست که فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم و آنهم همان حمایت از تولیدات ایران عزیز است، امیدواریم با حمایت از کالای ایرانی روزی برسد که از ایران اسلامی به عنوان قطب صادرات جهان نام برده شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد