گزارش خبری

عملکرد مراکز پذیرایی و اقامتی صحنه زیر ذره بین ماموران دستگاه های اجرایی

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303889|16:13 - 1397/01/02
نسخه چاپی
 عملکرد مراکز پذیرایی و اقامتی صحنه زیر ذره بین ماموران دستگاه های اجرایی
پایگاه خبری امروله : عملکرد مراکز پذیرایی و اقامتی صحنه زیر ذره بین ماموران دستگاه های اجرایی قرار گرفت

به گزارشامروله، طی گشت مشترکی باحضور تعزیرات حکومتی، صنعت معدن وتجارت، میراث فرهنگی ، بهداشت و درمان واتاق اصناف  کلیه جایگاه های پخش سوخت و غذا خوریهای درونشهری و برونشهری مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

 

در حاشیه این مراسم حسین مرادی در گفتگو با امروله عنوان کرد : مراکز درون شهری و بین راهی تهیه و عرضه غذا، هتل ها و مهمانپذیرها در صحنه بسیار متعدد و متنوع است که بی شک نظارت براین مراکز به دلیل گستردگی و پراکندگی کار دشواری است.

 


وی ادامه داد : رستوران ها، هتل ها، مراکز تهیه غذا، قهوه خانه ها و تالارهای پذیرایی همگی از اماکنی است که همواره مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می گیرد که نظارت بر چگونگی نرخ گذاری، کیفیت ارایه خدمات و از همه مهم تر رعایت بهداشت در دستور کار مسوولان قرار دارد.

 


رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان صحنه گفت : این بازرسی ها آنقدر جدی است که در سال 96 مقادیر بسیاری از مواد فاسد شدنی و .. کشف و ضبط شده است.

 


در ادامه کارشناس مسوول سلامت محیط مرکز بهداشت صحنه از مراکز تهیه و عرضه غذا سطح شهر از اماکن حساس و تحت نظارت مرکز بهداشت یاد کرد و گفت: نظارت بر مراکز و رستوران هایی که مشکل ندارند به صورت یک بار در ماه است و نظارت بر واحدهای مشکل دار تا زمان رفع نقص، به صورت هفتگی است که در صورت لزوم اعمال قانون انجام می شود.

 


وی افزود: همواره رستوران ها و هتل ها یکی از مهم ترین مراکز پذیرایی و اقامتگاهی است که گردشگران و مسافران را به سمت خود می خواند از همین رو با هدف ارتقا سلامت و بهداشت عمومی در این گزارش بر نحوه نظارت ها می پردازیم.