رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه:

سرابهای گروس و سیری جان از جاذبه های گردشگری شهرستان صحنه هستند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304024|09:27 - 1397/01/16
نسخه چاپی
سرابهای گروس و سیری جان از جاذبه های گردشگری شهرستان صحنه هستند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه گفت : سرابهای دربند گروس و سیری جان از جاذبه های گردشگری بخش مرکزی شهرستان صحنه پذیرای گردشگران بسیار است. ‏

مجید اکبری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : سراب دربند گروس از مناظر طبیعی و دیدنی دهستان گاماسیاب در نزدیکی روستای گروس سفلی در بخش مرکزی صحنه است و به عنوان یکی قطبهای گردشگری استان محسوب می شود.

 

 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه چشم انداز زیبای این منطقه باعث شده تا در ایام تعطیل سال بسیاری از گردشگران از سایر نقاط استان و کشور برای تفریح به این منطقه بیایند.

 

اکبری با بیان این که این سراب در جنوب شرقیشهر صحنه واقع شده است، تصریح کرد: این منطقه زیبا در فاصله 18 کیلومتری شهر صحنه و در نزدیکی بقعه امامزاده خلیل الله قرار دارد.

 

وی سراب سیری جان را نیز یکی از مکانهای دیدنی بخش مرکزی صحنه معرفی کرد و گفت: این منطقه تفرجگاهی در دهستان خدابنده لو، در حاشیه راه ارتباطی صحنه به سنقر و در فاصله 25 کیلومتری شهر صحنه قرار دارد.

 

اکبری افزود:  همه ساله این سراب میزبان جمع کثیری از هم استانی ها و حتی مردمان سایر استانهای کشور است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه در پایان اظهار امیدواری کرد امسال هم این مناطق زیبا و دیدنی، میزبان خیل مسافران و میهمانان و گردشگران باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد