دیدار اعضای شورای تأمین سنقروکلیایی با امام جمعه شهرستان + تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304027|10:32 - 1397/01/16
نسخه چاپی
دیدار اعضای شورای تأمین سنقروکلیایی با امام جمعه شهرستان + تصاویر
مرصادنیوز: فرماندارو اعضاء شورای تامین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت با حضور در دفتر امام جمعه سنقروکلیایی با ایشان دیدار کردند.

به گزارشامروله، به نقل ازسهیل سنقر، امام جمعه سنقرو کلیایی در دیدار با فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان ضمن تشکر از حضور آنها و تبریک سال جدید، اظهار امیدواری کرد مسئولین با تلاش، محبت، صمیمیت، همکاری و وحدت در مسیر تحقق شعار امسال گام بردارند تا سال پربار و پربرکتی پیش رو داشته باشیم.

حجت الاسلام صفدری افزود: اگر هر فردی در هرمجموعه ای که مسئولیت دارد، وظایف خودرا به بهترین نحو ممکن انجام دهد، شاهد اصلاح تمامی امور در سطح شهرستان خواهیم شد.

وی خود داری از هرگونه حرکت ها، مواضع و رفتارهایی که موجب تنش و تفرقه و اختلاف در شهرستان می شود را مورد تاکید قرارداد و گفت: اگر از کمبودها و کاستی های یکدیگر به خاطر مسائل بزرگتر چشم پوشی کنیم این کشتی انقلاب با سرعت بیشتری به مسیرخود ادامه خواهد داد.

فرماندار سنقرو کلیایی هم با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: همه ما مکلف هستیم با بهره گیری از تمام توان، ظرفیتها و امکانات در راستای تحقق شعار امسال گام برداریم.

محمد ناصر معصومی زاده، همدلی، هم افزایی، برادری و با هم بودن را لازمه خدمتگذاری به نظام و مردم دانست.

وی اولویت شهرستان را بعد از مسئله مهم امنیت، ایجاد اشتغال و رونق تولید و فقر زدایی در روستاها عنوان کرد.