امام جمعه شهرستان صحنه:

مصرف کالای داخلی باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین اشاعه پیدا کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304041|15:33 - 1397/01/17
نسخه چاپی
مصرف کالای داخلی باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین اشاعه پیدا کند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : اگر کارشناسانه در حوزه اقتصاد اسلامی کار کنیم بخش عظیمی از مشکلات ما حل میشود چرا که اسلام به همه نیاز های انسان تا ابد توجه داشته است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال شعاری را بیان میکنند که به واسطه آن نیاز های و توان هایی که قرار است به کار برده شود مشخص می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شعار هر سال با سال های قبل خود در ارتباط می باشد تصریح کرد: امسال که مقام معظم رهبری فرمودند سال حمایت از کالای ایرانی توجه جدی ایشان به بحث اقتصاد مقاومتی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی خاطر نشان کرد: حضور استاندار کرمانشاه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان صحنه میتواند مفید باشد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: مصرف کالای داخلی باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین اشاعه پیدا کند.چرا بهبود اقتصاد به تولید بر می گردد.

 

حجت الاسلام الیاسی یادآور شد: اگر کارشناسانه در حوزه اقتصاد اسلامی کار کنیم بخش عظیمی از مشکلات ما حل میشود چرا که اسلام به همه نیاز های انسان تا ابد توجه داشته است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت: قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا برای آزاد سازی جاسوس ها بود و آنها میخواستن با فشار به مقام های کشور ما جاسوس ها را آزاد کنند ولی ما میبینیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قطع رابطه سیاسی با آمریکا ما تمام فشار ها و مشکلاتی که ایجاد شد فرصت های زیادی بدست آمد.

 

دکتر الیاسی بیان کرد : ما با تلاش جوانان جزو ۱۳ کشوری هستیم که می توانند اورانیوم غنی شده داشته باشند که ما برای این جایگاه شهدای هسته ای بسیاری داده ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد