گزارش خبری

جلسه کمیته اشتغال شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304043|15:52 - 1397/01/17
نسخه چاپی
جلسه کمیته اشتغال شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه کمیته اشتغال شهرستان صحنه با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارت استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه کمیته اشتغال شهرستان صحنه با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارت استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

هوشنگ بازوند در این جلسه گفت: ما در مقابل مردم مسئول هستیم و اگر مسئولی مشکل مردم را برطرف نکند و سنگ جلوی پای آنان بیاندازد از سمت خود عزل می شود، چرا که میز مسئولین برای خدمت به مردم است.

 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ما نباید بگذاریم سرمایه گذار از استان خارج شود و ما باید آنان را جذب کنیم.

 

وی اشاره ای به شهر شیمی صحنه داشت و گفت : از این ظرفیت ۶۷ هکتاری باید استفاده شود و نباید بلااستفاده باقی بماند.

 

بازوند گفت: ۵۱ هکتار زمینی که در اختیارپارکعلم و فن آوری در منطقه چمچمال  است، باید برای واگذاری تا مدت زمان یک ماه تعیین تکلیف شود.

 

وی تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولین اگر میزی در اختیار دارند برای خدمت رسانی به مردم است نه اینکه سرمایه گزار را به جایی برسانید که بعد از مدتها دوندگی بی خیال استان شود.

 

استاندار کرمانشاه افزود: ما در مقابل مردم مسئولیم و قرارنیست برای هرکاری مانع تراشی کنیم.

 

وی تاکید کرد: مدیری که نتواند مشکلات مردم را مرتفع کند به درد استان و مردم نمی خورد.

 

بازوند خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم سرمایه گذار از استان برود و بی خیال سرمایه گذاری شود. ما در جذب سرمایه گذار تعلل کنیم استان دیگر از او دعوت خواهد کرد.

 

وی گفت: تا برخی از مدیران در استان دست از تنگ نظری بر ندارند وضعیت استان کرمانشاه تغییر نخواهد نکرد.

 

 

 

غبار بیکاری بر چهره کرمانشاه نمایان است/لزوم حمایت ازکالای ایرانی

 

در ادامه حجت الاسلام جواد الیاسی تشریح کرد: دغدغه رهبر انقلاب اسلامی ما بحث اقتصادی، بیکاری و معیشت مردم است و ایشان امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باید به حمایت از کالای داخلی توجه جدی داشته باشند، تشریح کرد : متاسفانه غبار بیکاری بر چهره تمام استان نمایان است و استفاده و حمایت از کالای ایرانی می تواند در کاهش بیکاری بسیار موثر باشد.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطرنشان کرد: همه مسئولین اگر بخواهند مشکلات اقتصادی و بیکاری را برطرف کنند باید یک عمل عظیم انجام دهند و گرنه هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: بانک های عامل باید یک سیاست کلی و جامع برنامه ریزی کنند و سود تسهیلات خود را برای اشتغال کاهش دهند.

 

 

صحنه با داشتن ۷۷۰۰ هکتار باغ جزو شهر ستان برتر استان کرمانشاه است

 

نورالدین فرزادیبیان کرد : صحنه با داشتن ۷۷۰۰ هکتار باغ جزو شهر ستان برتر استان کرمانشاه است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه صحنه با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار جزو شهرستان های خوب از نظر گردشگری است، افزود: صحنه سراب های بسیاری دارد که در طول عید نوروز بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرد.

 

فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه ۱۹ کارگروه اشتغال در سال ۹۶ در این شهرستان برگزار شده است، گفت: همه ادارات شهرستان به ویژه جهاد کشاورزی در بحث اشتغال بسیار خوب عمل کردند.

 

وی با بیان اینکه شهر شیمی صحنه  گفت: در سال ۷۸ بهترین سرمایه و زمین در اختیار این محل قرار دادیم اما متاسفانه هم اکنون به حال خود رها شده است.

 

فرزادی پور گفت: اگر کارخانه شیرفریور راه اندازی شود، می توانند ۱۰۰ نفر اشتغال زایی داشته باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد