حضور بزرگان خوشنویسی کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری مراسم نکوداشت «مسعودصادقی» در اسلام‌آبادغرب طی ۳۰ فروردین

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304048|11:18 - 1397/01/19
نسخه چاپی
برگزاری مراسم نکوداشت «مسعودصادقی» در اسلام‌آبادغرب طی ۳۰ فروردین
مرصادنیوز: معاون هنری و سینمایی فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم نکوداشت«مسعودصادقی»چهره برجسته خوشنویسی اسلام‌آبادغرب طی ۳۰ فروردین و با حضور بزرگان خوشنویسی کشور خبر داد.

به گزارشامروله، مظفر تیموری  از برگزاری مراسم نکوداشت استاد «مسعود صادقی» خوشنویس برجسته اسلام‌آبادغرب در این شهرستان خبر داد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مراسم طی ۳۰ فروردین ۹۷ و با حضور بزرگان خوشنویسی کشور خبر داد.

وی گفت: شهرستان اسلام آبادغرب در حوزه خوشنویسی یک از شهرهای برجسته کشور است و به تناسب این جایگاه و ظرفیت دارای چهره های برجسته خوشنویسی است.

تیموری اظهارداشت: برای ارتقاء هنر خوشنویسی، با همکاری آموزش و پرورش ویژه برنامه هایی را برای استعداد یابی و شناسایی نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده است و امیدواریم با ظرفیت های موجود شرایط رشد این هنر را بتوان فراهم کرد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بار دیگر شهرستان اسلام آبادغرب را دارای جایگاه ویژه ای در حوزه خوشنویسی دانست و گفت: برگزاری کلاس های فوق ممتاز خوشنویسی با حضور استاد جواری در این شهرستان، بیانگر این ظرفیت است.

وی ارتقای هنر خوشنویسی و سایر هنرهای ارزشمند و بزرگداشت مفاخر هنری شهرستان ها را زا جمله اولویت های معاونت هنری و سینمایی ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برشمرد.

تیموی با بیان اینکه بزرگداشت مفاخر هنری می تواند باعث تقویت روحیه هنرمندان شود، خاطرنشان کرد: بزرگداشت استاد مسعود صادقی، ساعت ۱۶ روز ۳۰ فروردین ۹۷ در محل تالارغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور چهره های برجسته خوشنویسی کشور برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد