مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد:

مختومه شدن۱۰ هزار و ۵۱۰ پرونده تعزیراتی در استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304060|10:36 - 1397/01/20
نسخه چاپی
مختومه شدن۱۰ هزار و ۵۱۰ پرونده تعزیراتی در استان کرمانشاه
مرصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از مختومه شدن۱۰ هزار و ۵۱۰ پرونده تعزیراتی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۳ فقره پرونده از سوی دستگاه های نظارتی استان کرمانشاه و شکایات مردمی به تعزیرات حکومتی وارد شده که تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۰ فقره آن مختومه و تعداد معدودی به علت کار کار شناسی و ورود در ماه های پایانی سال در دست اقدام است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در  ادامه به جرائم صادره برای پرونده های وارده اشاره کرد و گفت: در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و پرونده های بهداشتی در سال گذشته بیش از ۸۸۰ میلیارد و  ۱۴۹ میلیون و ۲۵ هزار و ۹۱۹ ریال جریمه صادره شده که اجرای احکام تعزیرات حکومتی در حال وصول جرائم صادره است.

وی سپس به تفکیک پرونده های وارده در بخش های سه گانه پرداخت و گفت در بخش تخلفات کالا و خدمات بیش از ۸۵۴۸ فقره پرونده وارده بوده که متخلفان به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۳۲۵ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

جودکی در ادامه به پرونده های وارده در بخش کالا و ارز اشاره کرد و گفت: از ۱۷۹۳ فقره وارده به شعب تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی ۱۰۰ درصدی به کلیه پرونده ها، قاچاقچیان علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه به مبلغ ۸۳۱ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۹۴ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ۴۶۲ فقره پرونده بهداشتی وارده به تعزیرات حکومتی گفت: علاه بر رسیدگی ۱۰۰ درصدی به پرونده های متخلفان به مبلغ ۱ میلیاردو ۱۸۸ میلیون و ۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال  محکوم شده اند.

وی، طی پیامی خواستار همکاری مردم با اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی با ارائه گزارشات تخلفات اقتصادی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ۱۳۵و همچنین تلفن ۱۲۴بازسی و نظارت  شدو افزود: تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض اعمال قانون خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد