گزارش خبری

نشست بسیج رسانه استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304091|23:04 - 1397/01/21
نسخه چاپی
نشست بسیج رسانه استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : نشست بسیج رسانه استان کرمانشاه با فرماندار، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر صحنه برگزار شد

به گزارشامروله، امروز 21 فروردین 1396 نشست بسیج رسانه استان کرمانشاه با حضور حاج حسن موحد رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه برگزار شد.

 

حسن موحد در نشست خبری با اصحاب رسانه که امشب به همت سازمان بسیج رسانه استان با اهدف و محوریت حمایت از کالای ایرانی در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت: کاروان اصحاب رسانه در نظر دارد که معرفی پتانسیل های تولیدی و گردشگری در شهرستان های استان به کشور را به صورت برنامه ای منظم به عهده بگیرد.

 

مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی را باید ایمان و وحدت بین مسلمانان دانست، چرا که با هدایت و رهنمود ولایت فقیه این انقلاب به ثمر نشسته است.

 

این مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و... در کشور به پیشرفت های موثری دست یافته است، گفت: بزرگترین سند عزت آفرین کشور ما توسط نیروهای انقلابی و همیشه در صحنه از جمله سردار سلیمانی را به دست آمده و رقم خورده است.

 

موحد با اشاره به لزوم تمرین دموکراسی و سرافرازی کشور در این راستا به مسیر روبه رشد کشور با رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شد و باید همه تلاش ما در تحقق این اهداف ارزشمند باشد.

 

این مسوول ادامه داد: امروز در قالب کاروان رسانه به این شهرستان آمدیم تا با همفکری و هم اندیشی این شعار و مطالبه ملی مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم و باید عظم جدی در این مسیر داشته باشیم و با تکیه بر محصولات درونی خوداتکایی و هم افزایی در راه پیشرفت کشور حرکت کنیم.

 

این مسوول با اشاره به اهمیت رسالت اصحاب رسانه همچون اطلاع رسانی و آگاهی پیامبران در زمان های گوناگون توصیف و تصریح کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و دوشادوش اصحاب رسانه در مباحث خدمات و امدادرسانی در جامعه کار و تلاش سازنده ای دارند و این فعالیت ها باید گسترش بیشتری پیدا کند.

 

وی عنوان کرد: بیش از یک هزار و 930 روستا بر اثر زلزله اخیر در استان آسیب و خسارات بسیاری دیده متولیان و سازمان ها نیز با تلاش بالایی به کمک زلزله زدگان آمدند، اما این خدمات رسانی باید ارتقا پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه بلندگوهای استکباری اقدامات موثر و خدمات رسانی های کشور را تحت الشعاع قرار می دهند، متذکر شد: رسانه ها باید در آگاه رسانی مردم و بیان حقایق به آنان در تلاش باشند و در مقابل این هجمه های فرهنگی با هشیاری مضاعفی وارد عمل شوند.

 

این مسوول با بیان اینکه تاکنون نمایش هم افزایی و اقتدار کشور در عرصه های ملی را داشته و داریم، تاکید کرد: دولت، ملت و نظام در یک مسیر به عنوان میراث دار اهداف والای انقلاب اسلامی به خدمات رسانی می پردازند، لذا باید این خدمات مثبت از سوی اصحاب رسانه نیز بازتاب داده شود.

 

مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بازدید از عملکرد دستگاه های اجرایی و معرفی پتانسیل شهرستان هادر قالب کاروان اصحاب رسانه در استان، اظهار داشت: استکبار در فراتر از مرزها بر مسایل خارجی و داخلی ما اذعان و اطلاع دارند، بنابراین باید کار رسانه ای ما با قوت بیشتری در مقابله با هجمه ها صورت بگیرد و همواره هشیار و آگاهی لازم را داشته باشیم.