شهردار صحنه خبرداد

طرح ضربتی رفع آبگرفتگی معابر شهری صحنه + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304113|11:05 - 1397/01/23
نسخه چاپی
	طرح ضربتی رفع آبگرفتگی معابر شهری صحنه + تصویر
پایگاه خبری امروله :شهردار صحنه در رابطه با بارندگی های روزهای اخیر گفت : طرح ضربتی رفع آبگرفتگی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

کامران محمدی نژاد در گفتگو باامروله، در رابطه با بارندگی روز گذشته و امروز عنوان کرد: طرح ضربتی رفع آبگرفتگی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

شهردار صحنه اظهار داشت : با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و ادامه بارش‌ها همه امکانات شهرداری صحنه جهت مقابله با آبگرفتگی معابر شهری در حال آماده‌‌باش کامل هستند.

 

وی، مسیرهای آبگرفتگی از اجرای طرح ضربتی رفع آبگرفتگی معابر در همه نقاط شهر خبر داد و افزود: همچنین در نقاط حساس و آبگیر، خودرو و تجهیزات واحد خدمات شهری و سایر واحدهای شهرداری در سطح شهر مستقر شده است.

 

شهردار صحنه با اشاره به آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و خدمات شهری در مواجه با آبگرفتگی‌های احتمالی ناشی از بارش باران، تلاش‌های صورت گرفته به منظور شناسایی معابر و مکان‌های مشکل سازبا هدف کاهش مشکلات شهروندان صورت گرفته است.

 

محمدی نژاد اظهار امیدواری کرد: مشکل آبگرفتگی ناشی از بارندگی در معابر به صورت جدی رفع شده تا شهروندان در این خصوص با مشکل مواجه نشوند.

 

وی از شهروندان خواست که با واحد خدمات شهری و عوامل شهرداری در پاکسازی معابر و خیابان‌های شهر همکاری لازم را داشته باشند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد