امروله گزارش می دهد

بسیج سازندگی سپاه صحنه پیش رو در حمایت از کالای ایرانی

سرویس: شهرستانکد خبر: 304114|11:57 - 1397/01/23
نسخه چاپی
بسیج سازندگی سپاه صحنه پیش رو در حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری امروله : برای تحقق شعار سال باید زمینه برای تولید و استفاده از کالای ایرانی در کشور فراهم شود و این امر به طور حتم موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال که همان هدف از نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری ( اقتصاد مقاومتی، تولید - عمل ) بوده خواهد شد.

به گزارشامروله، برای تحقق شعار سال باید زمینه برای تولید و استفاده از کالای ایرانی در کشور فراهم شود و این امر به طور حتم موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال که همان هدف از نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری ( اقتصاد مقاومتی، تولید-عمل ) بوده خواهد شد.

 

یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد که در طول سالیان گذشته بارها توسط ایشان مطرح شده است ، «مصرف کالای داخلی» است. « ما تا به کار ایرانی و سرمایه ‌ی ایرانی احترام نگذاریم ، تولید ملی شکل نمی گیرد ؛ و اگر تولید ملی شکل نگرفت ، استقلال اقتصادی این کشور تحقق پیدا نمیکند ؛ و اگر استقلال اقتصادی یک جامعه‌ای تحقق پیدا نکرد - یعنی در مسئله‌ی اقتصاد نتوانست خودش تصمیم بگیرد و روی پای خود بایستد - استقلال سیاسی این کشور تحقق پیدا نمیکند؛ و اگر استقلال سیاسی یک جامعه‌ای تحقق پیدا نکرد، بقیه‌ی حرفها، جز حرف، چیز دیگری نیست. تا یک کشور اقتصاد خود را قوی نکند، پایدار نکند، متکی به خود نکند، مستقل نکند ، نمیتواند از لحاظ سیاسی و فرهنگی و غیره تأثیرگذار باشد.

 

از آنجایی که استفاده از کالای ایرانی از مطالبات مقام معظم رهبری است و می بایست زمینه برای عملیاتی شدن آن در کشور فراهم شود، رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال در کشور در گرو استفاده از کالای ایرانی و همچنین فرهنگسازی برای تحقق آن است. بنابراین هدف اصلی این جشنواره فرهنگ سازی برای استفاده و حمایت هرچه بیشتر از کالاهای ایرانی می باشد.

 

خانم ندا کرمی یکی از ستارگان اقتصاد مقاومتی در شهرستان صحنه می باشد که با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی سپاه این شهرستان اقدام به راه اندازی تولیدی پوشاک نماید.

 

این تولید کننده در گفتگو با امروله عنوان کرد : من قبلا خانه دار بودم ولی به علت علاقه زیادی که به تولید لباس و ساخت انواع گل های زینتی داشتم جهت راه اندازی یک کسب و کار موفق به بسیج سازندگی سپاه صحنه مراجعه کردم .

 

وی ادامه داد :  با تسهیلات 13 میلیونی که از بسیج دریافت نمودم کارگاه خود را در تاریخ 18/06/96 راه اندازی نمودم و تولید پوشاک و ساخت انواع گل های تزئینی را آغاز کردم.

 

این بانوی بسیجی با بیان اینکه  علاوه بر تولید پوشاک نوآوری و ابتکار در کار نیز داشته ام تصریح کرد :  هم اکنون در کنار کار تولیدی به آموزش و فروش گل نیز مشغول هستم .

 

کرمی با اشاره به اینکه با راه اندازی این واحد باعث اشتغال زایی یک نفر هم شده ام گفت : محل عرضه محصولات من در همان محل کار من میاشد و خداروشکر توانسته ام منبع درآمدی برای خود و کمک موثری در اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی داشته باشم.