مشاور عالی استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم برگزاری مناسب مراسم بازی‌ دراز/ حضور ۳۰ هزار نفر از سراسر کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304116|12:28 - 1397/01/23
نسخه چاپی
لزوم برگزاری مناسب مراسم بازی‌ دراز/ حضور ۳۰ هزار نفر از سراسر کشور
مرصادنیوز: مشاور عالی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار نفر در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز شرکت می کنند، بر لزوم برگزاری مناسب و بدون نقص این مراسم تاکید کرد.

به گزارشامروله، جعفر همتی امروز پنج شنبه در جلسه هماهنگی سالروز عملیات بازی دراز که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هرسال با کمک سپاه، هلال احمر، ارتش و دیگر نهادها و ارگانهای مربوطه کار عظیمی در روز عملیات بازی دراز رقم می خورد.

مشاور عالی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز بازی دراز به جایی رسیده است که به عنوان شاخص ترین نماد دفاع مقدس در کشور جا افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالهای ابتدایی این عملیات با حضور ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر برگزار می شد، اما امروز نزدیک به ۳۰ هزار نفر از همه کشور در این روز جهت صعود به بازی دراز شرکت دارند.

همتی یادآور شد: امسال با توجه به زلزله ای که رخ داد کار بسیار سنگین است چرا که ساختمانها از جمله بقعه احمدبن اسحاق که سالهای قبل برنامه در آنجا برگزار می شد، تخریب شده است.

وی تصریح کرد: ما در عملیات بازی دراز با رشادتها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام توانستیم به پیروزی برسیم و عراق هم شکست سنگی را متحمل شد.

این مسئول در پایان گفت: همه ارگانها و نهادها موظفیم هر وظیفه ای که سپاه مشخص کرد به درستی انجام دهیم تا این مراسم بدون هیچ نقصی برگزار شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد