معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه:

سهم آورده طرح‌های اقتصادی در نقاط زلزله‌زده بین صفر تا ۱۰درصد است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304117|12:30 - 1397/01/23
نسخه چاپی
سهم آورده طرح‌های اقتصادی در نقاط زلزله‌زده بین صفر تا ۱۰درصد است
مرصادنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه: بر اساس مصوبات، سهم آورده طرح‌های اقتصادی در مناطق زلزله زده بین صفر تا حداکثر ۱۰ درصد است.

به گزارشامروله، رضا رحیمی شامگاه چهارشنبه در نشست ویژه بررسی نحوه اجرای شیوه نامه کمک به خسارت دیدگان ناشی از زلزله از محل صندوق توسعه ملی که در کرمانشاه برگزار شد، بر تسریع در پرداخت تسهیلات به افراد و واحدهای مناطق زلزله زده، جهت ارائه پیشنهاد به شورای عالی اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد دستگاه های اجرای صندوق ضمانت صنایع کوچک، صنایع و تعاون ضمانت های لازم به منظور بهبود وضعیت دریافت تسهیلات واحد های تولیدی را مورد بررسی قرار دهند.

رحیمی با بیان اینکه  بانک و دستگاه ها باید روند و پرداخت تسهیلات و صدور مجوزها را سرعت ببخشند، افزود: تضامین بانکی باید به میزان صد درصد اصل و سودی بانکی تسهیلات ارائه شده باشد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات، سهم آورده طرحهای اقتصادی در مناطق زلزله زده بین صفر تا حداکثر ۱۰ درصد باشد، گفت: لیست واحد های آسیب دیده از زلزله در مناطق زلزله زده هرچه زودتر و به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: تسهیلات مورد نظر باید در تمامی مناطق زلزله زده به کسانی که قصد ایجاد و بازسازی واحد های تولیدی دارند پرداخت شود و این تسهیلات فقط مختص به روستاها و مناطق صنعتی نیست و شامل تمام مناطق زلزله زده می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد