رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه:

۲۸۷۳ واحد صنفی و تجاری در زلزله کرمانشاه آسیب دیدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304118|12:30 - 1397/01/23
نسخه چاپی
۲۸۷۳ واحد صنفی و تجاری در زلزله کرمانشاه آسیب دیدند
مرصادنیوز: رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه تعداد واحدهای صنفی و تجاری آسیب دیده در زلزله را ۲۸۷۳ واحد اعلام کرد و گفت: کار تعمیر ۱۸۲۱ واحد آغاز شده است.

به گزارشامروله،  رضا خواجه‌ای عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، تعداد واحدهای صنفی و تجاری آسیب دیده در زلزله اخیر استان را ۲ هزار و ۸۷۳ واحد اعلام کرد واظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۸۲۱ واحد آن تعمیری است که کار تعمیر آن آغاز شده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه یادآور شد: کار تعمیر و مرمت حدود ۲۹۸ واحد دیگر در دست اقدام است.

وی افزود: همچنین ۶۶۷ واحد احداثی داریم که کار تشکیل پرونده آنها تکمیل شده و برای صدور پروانه به شهرداری معرفی شده اند و متاسفانه از این تعداد تا کنون تنها برای ۷۷ واحد پروانه صادر شده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه از پی کنی ۳۳ واحد صنفی و تجاری خبر داد و افزود: برای واحدهای احداثی و بازسازی تا سقف ۳۰ متر از ۱۲ تا ۳۶ میلیون تومان بر اساس متراژ وام پرداخت می شود.

خواجه‌ای تصریح کرد: علاوه بر این ۲ میلیون وام بلاعوض پرداخت می شود که تا کنون این مبلغ به آن دسته از واحدهای تعمیری پرداخت شده است و وام احداثی ها در دست اقدام است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد