گزارش خبری

امام جمعه و فرماندار شهرستان صحنه از پاسگاه انتظامی حر بازدید کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304130|09:57 - 1397/01/25
نسخه چاپی
امام جمعه و فرماندار شهرستان صحنه از پاسگاه انتظامی حر بازدید کردند
پایگاه خبری امروله : صبح امروز ، امام جمعه و فرماندار شهرستان صحنه به صورت سر زده از پاسگاه انتظامی حر بخش دینور بازدید کردند.

به گزارشامروله، صبح امروز ، امام جمعه و فرماندار شهرستان صحنه به صورت سر زده از پاسگاه انتظامی حر بخش دینور بازدید کردند.

 

در این بازدید مسئولین از نزدیک در جریان امور و اقدامات این واحد انتظامی قرار گرفت و از هوشیاری و دقت عوامل انتظامی در انجام وظایف محوله از فرمانده و پرسنل مربوطه تقدیر نمودند

 

امام جمعه شهرستان صحنه ضمن خسته نباشید از زحمات دست اندرکاران این نهاد در حفظ امنیت جامعه قدردانی کرد.

 

وی ادامه داد : امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران ، مرهون تلاش ها و رشادت کلیه ی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که همواره با از خودگذشتگی خود این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کرده اند می باشد.

 

حجت الاسلام والسلمین جواد الیاسی در پایان گفت : هر پیشرفتی در کشور ما ایران اسلامی ایجاد شود ابتدا باید امنیت حکمفرما باشد اگر دانش آموزی در حال درس خواندن است، اگر دانشجویی در حال تحصیل و علم آموزی است، و اگر بازاریان و اصناف در حال کار و تلاش هستند بخاطر امنیتی است که در کشور ما وجو دارد و ایجاد امنیت بخاطر تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 

در ادامه فرماندار شهرستان صحنه  از نیروی انتظامی بعنوان یاوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: مهمترین تلاش نیروی انتظامی ایجاد امنیت است در قران کریم برای امنیت و ایجاد امنیت کشور و مردم نام برده شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد