گزارش خبری

اولین نشست شورای مدیران آموزش وپرورش شهرستان صحنه در سال ۹۷ برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304133|10:33 - 1397/01/26
نسخه چاپی
اولین نشست شورای مدیران آموزش وپرورش شهرستان صحنه در سال ۹۷ برگزار شد
پایگاه خبری امروله : اولین نشست شورای مدیران آموزش وپرورش در سال ۹۷با موضوعات :تجزیه و تحلیل امتحانات،بررسی الویت های آموزشی و پرورشی در سال ۹۷،برنامه بزرگداشت هفته مقام معلم ،در سالن جلسات تعالی برگزارشد.

به گزارشامروله، اولین نشست شورای مدیران آموزش وپرورش  در سال ۹۷با موضوعات :تجزیه و تحلیل امتحانات،بررسی الویت های آموزشی و پرورشی در سال ۹۷،برنامه بزرگداشت هفته مقام معلم ،در سالن جلسات تعالی برگزارشد.

 

در این جلسه اکبر خزایی با اشاره به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب در زمینه مقام و نقش معلم در جامعه اظهار کرد: معلمان صحنه ای انتظار دارند آئین های ویژه هفته بزرگداشت مقام معلم از حالت کلیشه ای خارج شود و با رویکردی نوین به موضوع مهم برنامه های بزرگداشت معلم در این شهرستان نگاه کرد.

 


وی در ادامه به نقش بی بدیل معلمان در جامعه پرداخت و یاد آور شد: برنامه های بزرگداشت مقام معلم در صحنه باید به گونه ای باشد که همه دستگاه های اجرایی در شهرستان خود را با توجه به امکانات و مسئولیتی که در اختیار دارند اقدام به برنامه ریزی کاری در این زمینه کنند.

 


خزایی خاطر نشان کرد : تقدیر از معلمان فقط جنبه مادی ندارد بلکه دستگاههای اجرایی با توجه به توانمندی که دارند در بخش های فرهنگی و خدماتی می توانند در برنامه های هفته بزرگداشت معلم مشارکت کنند.

 


مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه در پایان یاد آورشد: حضور مدیران دستگاههای اجرایی در برنامه های ویژه هفته گرامیداشت معلم در مدارس نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا حضور آنان در مدارس موجب خرسندی معلمان و دانش آموزان می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد