نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

برنامه منسجمی برای مهار بیکاری افسارگسیخته استان کرمانشاه اجرایی شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304145|10:54 - 1397/01/26
نسخه چاپی
برنامه منسجمی برای مهار بیکاری افسارگسیخته استان کرمانشاه اجرایی شود
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: برنامه منسجم و زمان‌بندی شده‌ای برای مهار بیکاری افسارگسیخته و اشتغال فراگیر در استان کرمانشاه باید اجرایی شود.

به گزارشامروله، ، سیدقاسم جاسمی در خصوص دیدار نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس با علی ربیعی وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی، اظهار داشت: گلایه‌های جدی نمایندگان در مورد وضعیت بیکاری کرمانشاه در این دیدار مطرح شد و نمایندگان از نابرابری‌های رفاهی و اجتماعی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوراری اسلامی در مورد برگزاری جلسه نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: هر سه نماینده شهر کرمانشاه در این جلسه حضور داشتند.

جاسمی با اشاره به اینکه وکلای مردم کرمانشاه در خانه ملت اظهار گلایه جدی از وضعیت بیکاری در کرمانشاه داشتند، ادامه داد: نسبت به وجود نابرابری‌های رفاهی و اجتماعی موجود میان برخی استان‌ها با این استان نیز انتقاداتی صورت گرفت.

وی افزود: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته شد برنامه منسجم و زمان‌بندی شده‌ای را برای مهار بیکاری افسارگسیخته و اشتغال فراگیر در استان کرمانشاه ارائه و اجرایی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتخاذ تدابیر فوری برای اشتغال‌زایی روستاییان مورد تاکید نمایندگان قرار گرفت، بیان کرد: توانمندسازی و مهارت‌افزایی افراد جویای کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کاهش نرخ بیکاری متناسب با اهداف برنامه ششم توسعه نیز در این جلسه به‌عنوان انتظارات مردم کرمانشاه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوراری اسلامی گفت: ارتقای امنیت شغلی و صیانت از سرمایه انسانی و منابع مادی افرادی که هم‌اکنون به‌صورت ناپایدار شاغل هستند و پایدارسازی صندوق‌های بازنشستگی مورد تاکید قرار گرفت و کیفی‌سازی تعاونی‌های فعال از مطالبات نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بود.

منبع: خانه‌ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد