گزارش

مدیران ادارت شهرستان صحنه مشکلات روستاهای ایلخانی آباد و یکدانگی صحنه را بررسی کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304162|17:04 - 1397/01/28
نسخه چاپی
مدیران ادارت شهرستان صحنه مشکلات روستاهای ایلخانی آباد و یکدانگی صحنه را بررسی کردند
پایگاه خبری امروله :جمعی از مدیران ادارت شهرستان صحنه با مردم روستاهای ایلخانی آباد و یکدانگی از توابع بخش مرکزی صحنه بازدید کردند.

به گزارشامروله، جمعی از مدیران ادارت شهرستان صحنه با مردم روستاهای ایلخانی آباد و یکدانگی از توابع بخش مرکزی صحنه بازدید کردند.

 

در حاشیه این مراسم نورالدین فرزادی پور در گفتگو با امروله هدف ایجاد ارتباط با مردم وآشنایی با مشکلات آنان است و درهر بازدید و ده گردشی فرصتی ایجاد می شود تا مردم مسائل ومشکلات خود را بامدیران مطرح ومدیران هم موظف می‌گردد.

 

 

وی گفت:پاره‌ای از مشکلات با امکانات موجود قابل رفع می‌باشد که دراین رابطه تعدادی از پروژ‌ه های اجرایی شده وبه پاره‌ی از مشکلات که در اداره قابل رفع نمی‌باشد رسیدگی واقدام لازم صورت می‌گیرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد :مراجعات مستقیم مردم به ادارات مستلزم صرف هزینه ایاب وذهاب می‌باشدکه با این ده گردشی به جایی مراجعه مستقیم مردم این مدیران دستگا‌های اجرایی هستند که دسته جمعی به حضور مردم مراجعه وبه مسائل آنان رسیدگی می‌نمایند.

 

فرزادی پور گفت:میزان اثرگذاری شنیدن مشکلات مردم بسیار ناچیز از مشاهده ولمس مسائل آنان از نزدیک می‌باشد

 

فرماندار صحنه افزود: در روستا‌های که مسائل ومشکلات انان در ده گردشی مورد بررسی قرارمی گیرد اعلام رضایت مردم از ایجاد فرصت حداقل طرح مشکلات مردم بهترین ضرورت این ده گردشی‌ها است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد