در ادامه سفر به عراق؛

امیر حاتمی با فرمانده حشدالشعبی دیدار و گفتگو کرد

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 304176|18:40 - 1397/01/30
نسخه چاپی
امیر حاتمی با فرمانده حشدالشعبی دیدار و گفتگو کرد
وزیر دفاع کشورمان با حضور در ستاد فرماندهی حشدالشعبی عراق با «ابومهدی مهندس» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشامروله،  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان با حضور در ستاد فرماندهی حشدالشعبی عراق با ابومهدی مهندس دیدار و گفتگو کرد.

در ‌این دیدار صمیمانه و توأم با شور و شعف که یادآور دوران هشت سال حماسه دفاع مقدس بود، امیر حاتمی با اظهار خرسندی از دیدار با فرمانده مجاهد و مبارز حشدالشعبی و رزمندگان مجاهد آن اظهار داشت: رجاء واثق دارم که با تحمل مشقات فراوان و رنج‌های بسیار توانسته‌اید ثبات و امنیت را به کشور عراق به ارمغان آورید و از این بابت از همه تلاش‌های خالصانه شما چهره‌های نورانی و عاشق شهادت قدردانی می‌کنم.

وزیر دفاع افزود: ‌خداوند ‌را شاکرم که بخشی از سپاه حضرت ولی عصر(عج) توانست با افتخار و سربلندی در عراق شکل گیرد.

وی با بیان اینکه ‌دشمنان که دست‌نشانده استکبار جهانی بوده و ابزاری برای اجرای اهداف شیطانی آنان محسوب می‌شوند با جهالت و نادانی تمام به امت اسلامی، مردم عراق و سوریه و مردم منطقه ظلم‌های بسیاری را روا داشتند، تصریح کرد: استکبار جهانی با خباثت و جنایت‌های بی‌شمار خود خدمات بی‌شائبه‌ای را به دشمنان اسلام ارائه کردند. ‌

در این دیدار ابومهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی با خیر مقدم به وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، حمایت‌های بی‌دریغ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از محور فعالیت را عالی ارزیابی کرد.

فرمانده حشدالشعبی با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و تجهیز و ساماندهی حشدالشعبی در عراق، پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در شکست داعش را بی‌نظیر توصیف کرد.

ابومهدی مهندس، نقش رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و آیت‌الله سیستانی ‌را در ‌اتحاد نیروهای جان‌برکف و مبارز و مجاهد حشدالشعبی ‌تعیین کننده دانست و اظهار امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک با همکاری صمیمانه دولت و ملت عراق ثبات و امنیت کامل در عراق حاکم شود.